Kızlar bebeğim 10 ay 20 günlük dün geceden beri ateşi var ben düşürüyorum bidaha çıkıyor bugün acile de götürdüm sürekli elini yüzünü ayaklarını hep yıkadım ama yıkadıkça ağlıyor pedifen ve calpol verdi dönüşümlü kullan dedi getirdim ılık duş aldırdım yatırdım şuan ama başka ne yapabilirim ilaç dışında soğuk komprese de müsade etmiyor çok üzülüyorum havalar da sıcak iyice mahvoldu
Biz de aynı durumdayız, dolven ve parol dönüşümlü veriyorum. Sadece bezle yatıp kalkıyor, ılık suya küvete koyuyorum oynuyor kendi kendine o iyi geliyor. Ama genel anlamda çok huzursuz.
Ben Acile tövbe ettim kesinlikle kafalarını vermiyorlar ateşi dinmiyorsa çocuk doktoruna götür bence ben acile gittim bı ilaç bı serum tamam çocuk doktoruna götürdum adam teşhisi koydu benim oğlumun ateşi 39 40 e benim başıma geldi kimsenin başına gelmesin yatırdılar iyileşti taburcu olduk
Yarın için çocuk doktoruna randevu aldım yarında aynı devam ederse götüreceğim teşekkür ediyorum
Dişse 3 gün sürüyor ama 39 40 a çıkıyorsa enfeksiyon olabilir bı ciğer röntgen çekiyorlar bizimkinde 39 a çıkınca ateşi acile gitmiştim filmde pek bişe yok diş artı az da enfeksiyon var cigerde dedi doktor antibiyotik başladı 3. Gün hem dişi çıktı hem de ateşi düştü inşallah sizinkide hemen geçer çok zor gerçekten
Geçmiş olsun
Kilosuna gore fitil ver benim oglan 41 asagi olmaz.
Ayaklarinin alti topuguna ,
ust bacaklari na alnina muslim bez koyuyorum dusuyor ozaman.
Sivi ver bol ici kurumasin.
Aglarken gozunden yas gelmesi lazim dedi
Doktorum.
Merhaba, acil servis adi üstünde acil durumlarda mudahale amaçlı. O anlik ates düşer ama uzman doktorun görüp tedavi uygulamasi gerekiyor ki iyileşme olsun. Alttaki sorun cozulmedigi sürece atesi cikmaya devam edecektir. Gecmis olsun.
Canım bizimde öyle idi antibiyotik kullandık sen yine çocuk doktoruna götür başlar.. 3 saatte bir çıkıyordu ateşi bazen ilaç verdiğim halde yuksekdi dirençli idi antibiyotik işe yaradı anca
İnatçı ateş, enfeksiyon virüs kaynaklıysa 3 bazen 4 günden aşağı hafiflemeyebiliyor. İnşallah daha kısa zamanda atlatirsiniz çok geçmiş olsun.
Hepinize teşekkür ederim çok sağolun bende dişe bağlıyorum çünkü başka bir sıkıntısı yoktur gece de gayet mutlu yattı biden uyandım baktım yanıyor. Köyde kalıyorum kaç gündür dün gece ateş ölçerim de yanımda değildi kaça çıktığını bilemedim götürdüm direk acile 38 di sadece bugün öğle arası bi 39 a vurdu oda hastanedeydik ordan oraya derken dışarıda aşırı sıcak bide ona da bağladım güneş falan da vurunca. Yarın randevu aldım götüreceğim inşallah
Evet bu doğru akşam da kayınvalidem aradı dedi sirkeli suyla sil dedi öyle yaptım şuan düştü ölçüyorum 36 çıkıyor ama elimi koyuyorum hala sıcak sanki faydası oldu onun gerçekten doğru. Bide anlamadım eve geldik banyo yaptırdım o zamandan beri belden aşağısı soğuk buz gibi belden yukarı boyun çevresi sırtı falan yanıyor.
Teşekkür ederim ablacım fitil vermediler bende vermeye korkuyorum. Soğuk kompres yaptırmıyor çok ağlıyor alıp atıyor. Sirkeli suyla sildim biraz düşürdü şükür. Su vermeye çalışıyorum bol bol ayran falan iştahı da yok zaten yemiyor içmiyor. Yoğurt yedirdim biraz zorla dedim hararetini alır rahatlatır yoğurt. Üstünü de örtmüyorum ince çarşaf örttüm tek aşırı ince kısa kol tişörtü var bide bişey de giydirmedim
Geçen aydı galiba bizimkide bı ateşlendi 4 gün sürdü acile götürmüştüm calpol ver dedi 4 saatte bir verdim düşer gibi oluyirdu sonra tekrar yükseliyordu havalar sıcak bı küvete su doldurup içine oyuncak koyup oynayabilirsiniz o sayede vücudu da rahatlamış olur ateş vücudun içindeki bı düşmana verilen tepkiymis onu öldürmek için yükseliyormus ateş ama çok önemli 4 gün sonra çocuk doktoruna götürdüğümde kusma ishal çocukta nefes almada güçlük morarma vs olursa hiç durma getir havale ilk 6 yıl çok tehlikeli demişti aman dikaktli takip edin çok geçmiş olsun rabbim şifa versin kuzuya ![]()