Bebeğim 10 aylık 2 gündür ateşi var acile geldik iğne yaptılar daha önceden hiç görmedim duymadım ateşli bebeğe iğne yapıldığını normal mi sizce
Ateşli bebeğe iğne yapmazlar normalde önce soğuk kompres ve ilaçla düşürülür sonra iğne yaparlar. Bizim bi tanıdık o yüzden sakat kalmış. Acaba bebeğinizin ateşi azmıydı o yüzdenmi yaptılar.
38di ateşi
Ay çok korkuyorum bişey olmaz bebeğime inşaAllah
38 ateşe iğne yaparlar canım 38.5 üstü ciddi ateş olarak geçiyor ilk müdahaleyi siz yaptıysanız onlarda iğne yapabilirler ama ilk tercihleri olmaz genellikle ilk fitil veriyorlar damar yoluyla tedavi uyguluyorlar muhtemelen ateşi ağır olmadığı için yapmışlardır diye tahmin ediyorum keşke önce bir doktorla bir istişare yapsaydınız
Annemde bayağı kızdı niye iğne yapmasına izin verdin dedi napıyım dedim doktor sonuçta napılacağını bilmiyor mudur dedim ağlıyorum şuan sinirden yaa sakat kalırsa
Yok allah korusun öyle düşünme. Aslında ateşiyken damar vs bulunmuyor ya ipneyi yapınca kasa veya damara değebiliyor oyuzden kötü şeyler sonuçlanıyor rabbim esirgesin bişeycik olmaz inşallah
Aminn inşaAllah Allah razı olsun
Sana istemeden panik yaptırdım canım korkma bişey olmaz dediğim gibi ateşi sınırın altındaymış demekki o yüzden yapmışlar iğne onlar kaç kişiye iğne yapıyorlar bilirler elbet
Evet, bazen ateşi düşmeyen bebeklerde doktorlar enjeksiyon (iğne) yoluyla ateş düşürücü verebiliyorlar. Özellikle ağızdan ilaç alınamayan veya çok yüksek ateşi olan durumlarda tercih edilebiliyor. Tabi doktorun önerisiyle olması önemli, kendiliğinden yapılmaz.