Ateşliyken sirkeli suyla siler misiniz bebeğinizi?

Bazı doktorlar bunu da önermiyor ama eskiden yaparlardı bize . Yapıp dayda gören varmı bebeğimin dünden beri hafif ateş var calpol verdim ılık duş vs . Ara ara yine çıkıyor kusma vs yok . Sirkeli suyla da silsem mi

Hayır asla tavsiye etmiyor doktorlar dıştaki ateşi düşürüyor ama ateşe bir faydası olmuyor sen sadece ateşin düştüğünü sanıyorsun

Bir anda düşürür ve bir anda yükseltir sakın yapmayın kolonya falan da aynı şekilde . En temiz yolu soğuk su ile bez ve duşa sokmak

Normal çeşmeden soğuk kısımdan alın yapın ağız silme mendili kullanıp ben öyle yaptım geçenlerde ateşlendi de kızım

Benim kızım geçenlerde ateşlenmişti konu da açmıştım hatta sonra kayınvalidem sirkeli suyla sil dedi ben de denedim yani gerçekten düşerdi ateşini hemen ama arkadaşların da dediği gibi o anda düşürüyor sonradan fazlasıyla çıkıyor tekrardan Ateşi yani ben bir kere denedim ama önermiyorum

Tabi çok sıcak varsa zıbınsız yatırın yanlış bilmiyorsam 28 derece ve üstü havada zıbınsız sorun olmaz. Müslim ince gelir pek de sıcağı çekmez penye tür ağız mendili varsa onla sil soğuk olsun su yani aşırı soğuk değil de. 4 saate bir de şurup verirsin calpol . Benim tecrübe taze daha 2 gün önceden :joy: doktor demesi ile yaptık

Allah şifa versin bebişe size de kolay gelsin :heart_hands:

Valla ben de bi deneyim dedim eskiler geldi aklıma hiç bir faydasini görmediğim gibi bide tam tersi etki yaptı çocugun sirkeli bez değen yerleri kızarıp daha çok ateşlendi, hiç önermiyorum şahsen, en işe yarayan ılık duş,soğuk uygulamak ve calpol ha bi de 6 aydan buyukse dolven verebilirsin demişti doktor , bunları uyguluyoruz 10 dk sonra yine çıkıyor yeniden soğuk uygulamaya devam çocuk çıplak benim elimde soğuk su bez bide çocuğu kucağa almak da ateşinin yükselmesine sebep oluyor

Kendim hasta olunca ateşim oyle düşüyor ama bebekte denemedim hiç.