Atopil Dermatit yaşayan var mı?

Bebegımın yüzünde yuvarlak şekilde bı kızarıklık vardı önce tahriş oldu sandım 1 hafta kadar sürdü gecmedı . Doktora gıttık bugün doktorumuz atopil dermatıt dedı . Bioderma krem önerdı . Bende eve gelınce biraz araştırdım alerjık egzama gıbı çok şey okudum . Korkuyorum ya geçmezse tekrarlanırsa dıye . Doktorumuz öpülmek ve sıcaklık tetıkleyebılır dedı . Cilt hassasiyetine bağlı dedı .
Bu durumu yaşayan var mı ?

Bebeğinin yüzü böyle mi ? Ben daha dr a götürmedim.

Hayır böyle degıl sadece yanağında yuvarlak sekılde var . Sen niye götürmüyorsun doktora .Allah korusun ciddi bişey olmasın . Senın ki isiliğe benzıyo yada alerjı de olabılır .

Pek net çıkmadı resımde ama olan bölge kızarık ve pütürlü

Perşembe günü götürcem. Isilik gibi ama bilmiyorum ara ara kaşıyor .

Bioderma kremle geçer miymis peki

Geçer dedı sabah akşam kullanın dedı . Yarın alıcaz bakalım inş geçer

İnşallah geçer ve tekrarlamaz. Çok geçmis olsun :pray:

Teşekkür ederim :pray:t2: isilik sıcaktan oluyor sende mutlaka götür doktora gecmıs olsun sızede :ribbon:

Teşekkür ederim :pray:

Yasini gecti cok az kaldi

Benim bebeğimde beyaz tenli bizimde cildimiz hassas atopik dermatit dedi doktorumuz sık sık nemlendirin cildini ben mustelanın yüz kremini kullanıyorum özellikle banyodan sonra iyice nemlendirin öpülmesine izin vermeyin geçiyor

Sizede çok geçmiş olsun . Asla öptürmem zaten kımse öpmuyordu babası bıle kıyamıyor öpmeye nasıl oldu anlamadık . Bızım doktorumuz da bıoderma ataderm önerdı . Sabah akşam kullanın dedı . Bugün başladık inş şifa olur yavruma :pleading_face:

Mustelanın yuz kremını doktora gıtmeden önce zaten sureklı kullanıyordum o bıze pek faydalı olmadı inş bıoderma ıyı gelır

Benim kızımda bu sekilde olmuştu. Atopik dermatit, ben mustela stelatopia nemlendirici ve şampuanını kullandım. Zamanla hafifleyip geçti. Sık sık duş alıp günde 2 3 kere nemlendiriyordum. Bir de kullandığınız bebek şampuanı ve deterjanını doğal içerikli olanlardan alıp kullanın tavsiyem

Şampuanı deterjanınhepsı doğal içerıklı zaten . Normalde nemlendırırdım yüzünü ama doktorumuz tavsıyesıyle bıoderma ataderm kullanmaya başladık bugün inş bizimde gecer . Sizin sonradan tekrarladı mı pekı ?

Gecer gecer zamanla düzeliyor dikkat edince :sparkles: sonradan tekrarlamadı hala nemlendirmeye dikkat ediyorum bi sorun yaşamadık

Ne güzel masallah inş darısı başımıza :cherry_blossom: