Merhaba arkadaşlar oğlum 7 aylık üç gündür düşmeyen ateş var augmentin verdi doktor ama kutusunu naptım bulamıyorum kaç ölçek yaziyor bilmiyorum 7 aylık bebeğe kaç ölçek augmentin verilmeli bilen var mi
Sabah akşam 1 ölcek verilebilir çok dolu dolu doldurma ama ölcegi
Çok teşekkür ederim Allah razı olsun. Devlet Hastanesi olduğu için doktora ulaşma şansım dayok arayıp sorsam. Üç gündür ateşi var geçmezse Pazar günü antibiyotige başla dedi yarın başlıcam artik. Üç gündür calpol veriyorum mahvoldu bebeğim düşmüyor ateş boğazlarında kızarıklık var dedi
Eczaneden baktırabilirsin canım
O da olabilir evet ama ilacı aldıktan sonra sistemden görebiliyorlar mo
Eczacıyım normalde sabah akşam tok karna 1 ölçek verilir fakat fazla gelebilir bebişe yarım ölçekte yapabilirsiniz. Emin olamıyorsanız da yakın bi Eczaneye gidin sistemden gözükür doktorun nekadar yazdığı![]()
Çok teşekkür ederim 3-4 aylikken tekrar kullanmıştık yarım ölcekti o zaman şimdi 7 aylık yine yarım ölçek az mı gelir bilemedim yarın olmadı sorarım eczaneye.
Ha pardon ben 7aylık kısmını kaçırmışım tam ölçek verebilirsiniz öyleyse yinede eczanede sordurun bakar söylerler ![]()
![]()
olsun teşekkür ederim yinede. Aslında hiç kullanmak istemiyorum ama pazar gününe kadar ateşi düşmezse basla dedi doktor şimdi ateşi 37.3 lerde falan yinede başlasam mi bilemedim. Tam kış bitiyor derken hasta oldu oglum
Tabiki mecbur kalınmadıkça antibiyotik hatta normal bir ağrı kesici bile yüklemek iyi değil bebişlere ama mecbur kalınca veriyoruz. Ateşi normal aslında şuan ayaklarının altına falan limon sürebilirsiniz düşürüyor ateşini. Bizde 2 ay önce falan olmuştuk influenza olmuştu kızım çok zorlandık antibiyotikle toparladı Bizimkide ateşi vardı. Şuan vermenize gerek yok gibi normal calpol verin veya dediğim gibi limon vs sürün ayaklarına
Yükselecek gibi calpol verdim bende. Şimdi sürcem hemen ayaklarına limon öğrendiğim iyi oldu teşekkürler. Yarınki durumuna göre hareket edicem artık. Hiç sevmiyorum ilaç vermeyi ama mecbur kalıyoruz. Bende ibfulanzeden suphelenmistim ama değilmiş gribal bişey geçiriyoruz ama ateşi uzun sürdü.
İyi yapmışsınız çok geçmiş olsun nasıl limon iyi geldi mi merak ettim
influenza çok kötü gerçekten Allah hepsini korusun ![]()
Amin inşallah rabbim bütün evlatlarımızi korusun
Ateş düşürücü vermiştim limonda sürdüm o yüzden limon işe yaradı mı anlayamadım sabah tekrardan sürdüm ama serinletti gibi sanki
Limon işe yarıyor ben sürekli vermediğim için o zaman hep limon sürmüştüm ateşi çıkmamıştı
Artık öyle yapicam şu son günlerde çok fazla aldı calpol düşmedi ateşi mecbur verdik artik
Çok geçmiş olsun tekrar inşallah tezden atlatır minik![]()
Kilosuna göre diye biliyorum
8 kilo bir ölçek veriyorum artık başladım öyle
Yani hep öyle verdik ben de 1 tatlı kaşığı veriyodum enjektorle de 3 ml falan oluyor. İshal pişik falan yapmaz inşallah bizi mahfetti klamoks kullanmıştık valla yeni geçiriyorum çocuğun poposunu
Kaç aylıktı 1 tatlı kaşığı verdiğinizde. Biraz ishali vardı sabah suruptan şüphelendim bende