Elma ile pişirme kağıdına sarıyorum 2 günde üstü yumuşacık oldu ama altı hala sert niye aynı anda olgunlaşmıyor ? Siz nasıl yapıyorsunuz
Folyoya sarın
Dolapta mı dışarı da mı bekletiyorsun ? Elma ile poşete koyup poşetin ağzını bağladım 2-3 günde her yeri bir yumuşadı
Ben balkona güneşe koydum 2 günde olgunlaştı
Olgunlasmislari satiliyor ondan alin
Getirde war
Bir de muzla dene istersen muzla da oluyormuş
Valla ben dışarda muz ve elmayla aynı yere koyuyorum ortalama 2-3 gün içinde yumusuyor
Evet poşette olgunlaştırdım. Avokadoyu kavanoza koyuyorum üzerini geçecek kadar da su koyup kavanozun ağzını kapatıyorum. Dolaba koyuyorum.
Evet çekirdekli
Sadece yağlı kağıda sarıp karanlık dolapta 1 gecede yumuşacık oluyor