Avakadoyu tam olgunlaştıramıyorum önerinşz varmı?

Elma ile pişirme kağıdına sarıyorum 2 günde üstü yumuşacık oldu ama altı hala sert niye aynı anda olgunlaşmıyor ? Siz nasıl yapıyorsunuz

Folyoya sarın

Dolapta mı dışarı da mı bekletiyorsun ? Elma ile poşete koyup poşetin ağzını bağladım 2-3 günde her yeri bir yumuşadı

Ben balkona güneşe koydum 2 günde olgunlaştı

Olgunlasmislari satiliyor ondan alin

Getirde war

Bir de muzla dene istersen muzla da oluyormuş

Valla ben dışarda muz ve elmayla aynı yere koyuyorum ortalama 2-3 gün içinde yumusuyor

Evet poşette olgunlaştırdım. Avokadoyu kavanoza koyuyorum üzerini geçecek kadar da su koyup kavanozun ağzını kapatıyorum. Dolaba koyuyorum.

Evet çekirdekli

Sadece yağlı kağıda sarıp karanlık dolapta 1 gecede yumuşacık oluyor