Bebeğim 11 aylık genelde hep kırmızı biber ile salça yapıp öyle verdim yemeklerini ama artık zorkuyor her öğün . Bu akşam mesela patatesli sulu tavuk düşünüyorum salça vs ile versem olur mu sizce ?
1yaşta sonra
Benim kızım 8 aylık akşam yemeklerinde genelde eve yapacağım yemekleri az tuzlu az salçalı yapıyorum ona da yediriyorum . Bizle yemeyi çok seviyor ona hazırladıklarını pek yemiyor zaten az miktarda tuz atmaya başladım öyle zaten dikkatli yedirmeye çalışıyorum bi sıkıntı olmadı yavaş yavaş baslayabilirsin bence sende
Benim kızım 11 ay 15 günlük . Mamayı bıraktık sadece gece uykuya gecerken veriyorum. Gündüz üç ana öğün bir ara öğün yapıyoruz. Bizimle aynı yemekleri yiyor artık ayrı yapmıyorum.
Oğlum sekiz aylık bizim yemeklerimizden veriyorum salçamız ev yapımı biber salçası ve az tuzlu yapıyorum bazen veriyorum isterse pilav da istiyor mesela biraz biraz veriyorum doyacak kadar yemiyor zaten oturmuş bi ek gıda sürecimiz yok