Balık Yağı Kullanımı

Merhaba arkadaşlar bebeğim için balık yağı kullanmaya başlayacağız Möllers Balık Yağının iki çeşidi varmış elmalı olanı aldık. Yarın itibariyle vereceğiz. Siz kullanıyor musunuz? Kullanıyorsanız hangi marka tercih ettiniz?

Bebeğiniz kac aylık bende 1 yaştan sonra kullanmaya baslamak istiyorum

14 aylık

Doktorumuz möllersi tavsiye etti.

Merhaba kullanmaya başladınız mı?

Evet kullanıyoruz

Kullaniyorum ama turkiye deki markalar ne bilmiyorum canim

Biz doktorumuza sorduk o da möllersi önerdi eczanelerde rahatlıkla bulunuyor. Türk markası değil tabi Norveç in.

O manada demedim zaten hollandada yasadigim icin turkiyedeki markalari bilmiyorum dedim.yoksa cogu ilacin uretimi yurt disi zaten…

Anladım orda var mı bilmiyorum

Ne kadar ölçek veriyorsunuz ?

Sabahları tok karna bir tatlı kaşığı veriyorum. Eczacımız öyle dedi. Kendi içinde ölçeği yoktu