Merhaba arkadaşlar bebeğim için balık yağı kullanmaya başlayacağız Möllers Balık Yağının iki çeşidi varmış elmalı olanı aldık. Yarın itibariyle vereceğiz. Siz kullanıyor musunuz? Kullanıyorsanız hangi marka tercih ettiniz?
Bebeğiniz kac aylık bende 1 yaştan sonra kullanmaya baslamak istiyorum
14 aylık
Doktorumuz möllersi tavsiye etti.
Merhaba kullanmaya başladınız mı?
Evet kullanıyoruz
Kullaniyorum ama turkiye deki markalar ne bilmiyorum canim
Biz doktorumuza sorduk o da möllersi önerdi eczanelerde rahatlıkla bulunuyor. Türk markası değil tabi Norveç in.
O manada demedim zaten hollandada yasadigim icin turkiyedeki markalari bilmiyorum dedim.yoksa cogu ilacin uretimi yurt disi zaten…
Anladım orda var mı bilmiyorum
Ne kadar ölçek veriyorsunuz ?
Sabahları tok karna bir tatlı kaşığı veriyorum. Eczacımız öyle dedi. Kendi içinde ölçeği yoktu