Baston bebek arabası

Aynen, en iyisi o gibi şu an. Ya da bir iki sene daha aynı ağır bebek arabasını taşımaya devam edeceğim :joy:

MaxiCosi Lara2 Ultra Kompakt Otomatik Katlanan Kabin Boy Seyahat Sistem Olabilen Bebek Arabası Essential Black
https://app.hb.biz/x4e18nGJMUDN
Ben bunu kullanıyorum indirşmle 7 bine almıştık belki daha da düşer yine fiyatı küçüçük katlanıyor tek elle .
Joie de almıştım baston hafif ama tek el ile katlanmıyot ve uzundu baya arabaya zor sığıyordu.
Bunlar en çok lazım olan şeyler olduğu için böyle birşey alabilirsiniz.
İlerde abime vs veririm diye de üzülmedim alırken.

Bu bende açılmadı ya, ekran fotoğrafı atmanız mümkün mü?

Bu muydu acaba

Evet kutu gibi küçük oluyor tek elle açıyorum 2 senedir kullanıyoruz .
Yani güzel kullanırsanız zarar da etmezsiniz bence eski arabamı da satmıştım .
Birde instagramda tasarrufluannem var orda da belki denk gelirsiniz pratik bir arabaya ben ordan saattım ilkini çok da temizdi :folded_hands:

Teşekkür ederim, ilk bebek arabasını ikinci el aldık ona pişman oldum. Geldiğinde tertemizdi bir şeyi yok ufak tefek çizikler var diye aldım ama sonradan anladık meğer boyamışlar. Boyası geçti hep tırnaklarımıza. O yüzden ikinci el almak istemiyorum aslında bu defa.

Bu attığınıza benzeyen elelebaby marka bir bebek arabası var o 8 bin civarı, o da hoşuma gitti ama katlandığında sizinki kadar küçük olmuyor anladığım kadarıyla. Karar veremedim o yüzden


İnstagramdan bir bakın isterseniz benimki sadece bi tık daha küçüktür .
Benim zamanımda bu yoktu sanırım yeni model ve birer özellikler aynı gibi hatta bunda çekme yeri de çok mantıklı bizde yok .
Tek elle açılır kapanır olması gerçekten yeterli .
Bu marka da çok kaliteli fiyatı da iyiymiş :cherry_blossom:
İkinci el konusu da umarım kul hakkı yemeyen insanlarla karşılaşırsınız karşılarız bundan sonra :pleading_face:

Amiin inşallah :cherry_blossom: bu görseldekinin modeli ne acaba onu anlayamadım

Elele flight. Sizin dediğiniz hangisi 8 bin civarı diye

Elele cabina benim dediğim. Ona da bir bakayım ben

Bunu aldım :smiling_face: teşekkür ederim, bunu eşim de beğendi. Kapalıyken taşıma şekli de gayet iyi. Arabaya da rahat sığar gibi.

Hanımlar @TülayOzan @Aynur @Serap1987 @İncibebekannesi hepinize teşekkür ediyorum verdiğiniz bilgiler için :relieved_face::cherry_blossom:

Bir de kampanyaya denk geldim uyku tulumu hediyeydi, yalnız ssçeneklerde sadece 4-5 yaş kalmıştı :face_with_hand_over_mouth:

Elelebaby’den daha önce park beşiğimi de aldım, bebek nevresim takımı ve mama sandalyesi aldım hepsinden memmun kaldım. Sevdiğim bir marka olduğu için de beni çekti. Bakalım bebek arabası nasıl gelecek, umarım o da iyidir.

Ben bunu aldım bir aydır kullanıyorum keşke daha önce alsaydım otobüse binerken diğer araba çok zor oluyordu bunda kızımla bir kaldirip koyuyorum otobüse tavsiye ederim belim rahatladı çok şükür

Ben çoktan aldım ama bunun adı nedir? Fotoğrafta görünmemiş de. Otobüse binme konusu beni de her zamna çok zorluyor sırf o yüzden bu arayışa girdim zaten. Kızım küçükken bir şekilde kaldırıp koyuyordum kendim ama kızım kilo aldıkça aşırı zor olmaya başladı. Geçen binerken bir amca yardımcı oldu sağolsun, binince kartımı bastı sen çocuğunun başından ayrılma bekle dedi. İnerken tekrar yardım etti. Yol boyunca adama dua ettim beni o dertten kurtardı diye :rofl: çoğu zaman kimse yardımcı olmuyor kendim kaldırıyorum koskoca arabayı. Geçenlerde marketten yumurta almıştım dönüşte otobüse binerken kendim kaldırmaya çalışırken poşet yere düştü içinden. Yumurtaların yarısı kırılmış çok üzülmüştüm :joy:

Dediğini gibi çok kaliteli bir marka . Böyle bir araba çıkarmaları da çok iyi olmuş inşallah işinizi fazla fazla görür . Sağlıcakla kullanırsınız :cherry_blossom:

Teşekkür ederim :smiling_face::cherry_blossom:

E bebebekten baktım ben oradan almadım ama aynı böyle yarım yatma pozisyonuda var baston Bebek Arabası yazın

Travel buggy kullanisli gercekten 3 senedir kullaniyorum diger ini bosa para vermisim

.

Bunun aynısı bende vardı sattım ben çok rahat aşırı pratik bir araba ben çok beğendim ama kızım sevmedi içinde durmuyordu o yüzden sattım başka model aldım

Sizin aldığınız nasıl modeli

Sattığım bunun aynısı aldığım başka model