Kızlar baston model bebek arabası almak istiyorum daha hafif kullanışlı olduğunu biliyorum bende 3 tane bebek arabası var ama afedersiniz hiç biri bi halta yaramıyor eşimin kuzeni göndermiş hepsini biraz eski modeller hoşuma gitmiyor. Bebeğimde oturmaya başladı artık ama yatış pozisyonu da olan bi baston model bebek arabası arayışındayım. Bana fikir verir misiniz
Ve artı kızım şuan 6 aylık ben alana kadar 7 8 aylık olur kızım ona göre önerir misiniz
Görsel atar mısınız. Trendyolda baktığımda 3 bin
Yatış pozisyonu oluyor mu sağlam mı
Bu ara ben de baston bebek arabası arıyorum yakın zamanda almam lazım önerisi olan var mı? Kullanıp memnun olduğunuz bir marka ve model varsa yazabilir misiniz?
Kızım 17 aylık, şimdiye kadar joie chrome kullandık. Kullanımı aşırı rahat ve gayet severek kullandım ama evimin girişinde merdiven var. Her dışarı çıktığımda kızımı bir elimle tutup diğer elimle bebek arabasını tutuyorum çok zor oluyor aşırı ağır bir araba. Kızım da yerinde durmuyor onu bırakıp önce arabayı çıkaramıyorum merdivenden düşer diye. O yüzden hafif bir bebek arabası istiyorum kullanımı rahat olan.
Bence sen ebeveyn kontrollü bisiklet alsan daha iyi olur yatis pozisyonu olan, ona geçince çok rahat ettik ..Buyudulerde Max bir sene kullanabilirsjn bastonu gibime geldi
O da doğru aslında da onu da rahat kullanabilir miyim emin olamadım ama bir bakayım. Sitenin içerisi pek de bebek arabasına uygun bir alan değil. Her türlü zor olacak sanırım. Senin aldığın da yatırılıyordu dimi rahat uyuyabiliyormu Ece onda?
Valla uyuyor canım bisiklet elbette bebek arabası konforu nda olmaz ama amaca hizmet ediyor, ben çok memnunum sürüşü falanda çok rahat
Tulayyy, görsel atar mısın benimde aklımda bulunsun ilerisi için . Yatış pozisyonu bisiklette nasıl oluyormuş ya
Seninkinin markası neydi bi bakayım o zaman karşılaştırma yapayım.
https://www.hepsiburada.com/joie-nitro-lx-baston-bebek-arabasi-p-HBCV00000QGXQX?magaza=KraftMarket
Yaklaşık 1 yıldır bunu kullanıyorum rahat bir sorun yaşamadım
Bu da güzelmiş tekerlekleri nasıl peki sürüşü rahat oluyor mu? Önceki kullandığımın tekerlekleri çok iyiydi sürüş çok rahattı.
Çok rahat hic zorlanmiyorum
Bendeki baston bu model ben çok memnum sürüşü çok rahat tam yatış pozisyonu da var. Çok memnum ben almayı düşünürseniz tavsiye ederim fiyatı da uygun ağır bir araba da değil ![]()
Çok güzel ya. Ama bir de şunu düşünüyorum ben pazara kendim çıkıyorum poşetleri bebek arabasının altına koyuyordum. Böyle bir şey alırsam eşya da koyulmuyor dimi.
Bu da güzel görünüyor teşekkür ederim ![]()
Yok canım koyamazsin
haftada bir olan birşey icjnde bence bebek arabası bu saatten sonra alınmaz,çevreye ilgileri de arttı artık her yeri görmek istiyorlar vs ecoş Bebek arabasında hiç durmuyordu ben ondan bisiklete geçmiştim, köfte de büyüdükçe durmayacaktır canım
Zeynep seviyo hala ya, bebek arabasına oturtuyorum dışarıya çıkıyoruz etrafı seyrediyo hep o şekilde geziyoruz. Parkta filan indiriyorum koşup oynuyor sonra tekrar oturtup eve dönüyoruz. Bana büyük rahatlık oluyor bebek arabası, sadece çok ağır ve büyük olmasından şikayetçiyim. Tek elle kolay taşıyabileceğim bir şey olması gerekiyor bana yani bi de kolay katlanan bir şey.
Anladım canım o zaman sana iyi bir baston şart