Bazadan düşme

Bebeğim 9 aylık 1 hafta önce bazadan dusdu 4 saat uyutmadik bişey yok gibiydi bugün saat 1 tekrar düştü ağladı bu sefer . şişme kusma falan yok baskasindada böyle bir durum oldumu acil yazın

Benim kızım düştü iki kere bi halılara parkenin üstüne bide direk fayansa vurdu kafasını biz direk götürdük film çektiler şükür bişey çıkmadı iyice gözlemedik kusma kan gelme gözlerde kayma falan bunları gözlemledik 6 saat falan uyutmadık biz sonra toparladı şükür. Çok geçmiş olsun sizede :bouquet: evde güzelce gözlemleyin anormal bişey olursa direk götürün veya beklemeyin şuan götürğn

Bazada yatırmayın artık yer yatagına gecin. İns onemli birsey yoktur hastaneye götürmekte fayda var tabi

Teşekkür ederim bir sıkıntı yok Allah’a şükür

Götürdüm bir sıkıntı yokmuş Allaha şükür