Bebe bisküvisi Tavsiye

Bu Türkiye’de satılıyor mu?

Bakiyim satiliyomu

Bugdayli tahilli aliyorum ben genellikle

İçindekilere baktınız mı?

Ben bunu vermiyorum benim hollandada aldigim bebeklere uygun ben bugdayi gorsel attim
Bide benim oglan 1.5 bucuk yasinda.

@Sevda.1 E bebek’te şunlar var yine de bence 5 ay için erken ek gıdaya başladınız mı? Alerjisi falan çıkarsa glutene sıkıntı olmasın yine de öneri olarak bırakayım katkısız koruyucusuz bisküviler.


4 aylikkken basladim bu gonderdiklerini meyveyle veriyordum ben yada toz mama pure kivamina getiriyordum
Hipp mama kullandim 6 aya kadar memnundum

Bebeğinize hangi bebe buskuvisini kullanıyorsunuz .sıfır şeker

Og naturel alıyorum ben tamamen organik içinde şeker yok

Kendim yapiyorum tamamen temiz ve organik iceriklerle. Bence hazir satilanlar gereksiz pahali ve yapmasi son derece basit.

Brnde düşündüm yapmayı güzel oluyor mu

İçine pekmez katıyor musunuz

Ayrıca içine ekleginiz irmik bebek irmigimi normal irmik mi

Pekmez koymuyorum pekmezin tekrar pisirilmesi uygun degil. Organik bebek irmigi, organik tam pirinc unu, organik tam bugday unu koyuyorum. Tatlandirici olarak organik elma suyu konsantresi ve biraz keciboynuzu özü ekliyorum. Bence gayet lezzetli oluyor hatta bazen ben bile yiyorum. Toz hale getirmek icin havanda dövüyorum ya da elimle ufaliyorum. Hamurun bi kismini buzluga ayirip bitince tekrar cikarip şekil verip pisirebilirsiniz de.

Bir suru katki maddesi ve seker deposu kesinlikle vermeyin yani yetiskin insanlarin bile kullanmasi zararliyken bebekler icin asla uygun degil. Bebeklere 2 yasina kadar seker verilmemesi tavsiye ediliyor.

Teşekkürler gayet açıklayıcı oldu :star_struck:

Kendiniz yapabilirsiniz hic zor degil ki

Birebir uymak zorunda degilsiniz evde olanlarla uyarlama yapabilirsiniz

Elma özü dediğiniz sirke mi

Hayir hayir elma suyu konsantresi, surup gibi bir sey. Tatlandirmak amacli seker yerine kullaniliyor. Organik tercih edin icerigi tamamen elma oluyor.