Bu Türkiye’de satılıyor mu?
Bakiyim satiliyomu
Ben bunu vermiyorum benim hollandada aldigim bebeklere uygun ben bugdayi gorsel attim
Bide benim oglan 1.5 bucuk yasinda.
@Sevda.1 E bebek’te şunlar var yine de bence 5 ay için erken ek gıdaya başladınız mı? Alerjisi falan çıkarsa glutene sıkıntı olmasın yine de öneri olarak bırakayım katkısız koruyucusuz bisküviler.
4 aylikkken basladim bu gonderdiklerini meyveyle veriyordum ben yada toz mama pure kivamina getiriyordum
Hipp mama kullandim 6 aya kadar memnundum
Bebeğinize hangi bebe buskuvisini kullanıyorsunuz .sıfır şeker
Og naturel alıyorum ben tamamen organik içinde şeker yok
Kendim yapiyorum tamamen temiz ve organik iceriklerle. Bence hazir satilanlar gereksiz pahali ve yapmasi son derece basit.
Brnde düşündüm yapmayı güzel oluyor mu
İçine pekmez katıyor musunuz
Ayrıca içine ekleginiz irmik bebek irmigimi normal irmik mi
Pekmez koymuyorum pekmezin tekrar pisirilmesi uygun degil. Organik bebek irmigi, organik tam pirinc unu, organik tam bugday unu koyuyorum. Tatlandirici olarak organik elma suyu konsantresi ve biraz keciboynuzu özü ekliyorum. Bence gayet lezzetli oluyor hatta bazen ben bile yiyorum. Toz hale getirmek icin havanda dövüyorum ya da elimle ufaliyorum. Hamurun bi kismini buzluga ayirip bitince tekrar cikarip şekil verip pisirebilirsiniz de.
Bir suru katki maddesi ve seker deposu kesinlikle vermeyin yani yetiskin insanlarin bile kullanmasi zararliyken bebekler icin asla uygun degil. Bebeklere 2 yasina kadar seker verilmemesi tavsiye ediliyor.
Teşekkürler gayet açıklayıcı oldu ![]()
Kendiniz yapabilirsiniz hic zor degil ki
Elma özü dediğiniz sirke mi
Hayir hayir elma suyu konsantresi, surup gibi bir sey. Tatlandirmak amacli seker yerine kullaniliyor. Organik tercih edin icerigi tamamen elma oluyor.




