Selamlar , kızım hiçbir şey yemiyor uzun süre aç kaldığında yiyor o da çok az miktarda. Mamayı hiç istemiyor aç kalmasina gönlüm razı değil. Mamanın icine bebek bisküvisi konulabiliyor mu ? Tadı farklı diye yer mi acaba deneyen oldu mu ?
Biberonu mu reddediyor
Bebegin kac aylik belirli aydan sonra koyabilirsin mama biskuviyi.
Dikkatini baska yere yonlendir mama yerken.
15 aylık şuan
Görmek bile istemiyor malesef
Yemek yese mama hiç vermem öğünlerle karnını doyururum ama yemek de istemiyor geçen hafta kulak enfeksiyonu vardı 5 serum yedi , antibiyotik tedavisi de bitti doktor enfeksiyon geçti dedi ama ne yemek ne mama hiç bir şey yemiyor. Gün içinde bir kez çorba zar zor yediriyorum başka da bir şey yemiyor
Bebeğin 1 yaşından büyük verebilirsin ama çok şekerli ben sağlıklı bulmuyorum. Benim 3 çocuğumda sevmedi bebe bisküvisini bazı bebekler çok seviyor ama. Verdikten sonra su içir bebek ağzında o şekerle uyursa dişleri çürür.
Denedim onu da yemedi zaten. Normalde vermiyorum ama hiçbir şey yemiyor aç sürekli son çare onu düşündüm
Kızlar hunnapın bebe bisküvisi var keçi sütlü falan yazıyor kullanan var mı yorumlar iyi yada evde bebe bisküvisi yapıp memnun kalan var mı katkı maddesiz yapmak istiyorum
Ben evde yaptım tabi ki satılan gibi olamıyor ama bebem yedii
Tarif var mı peki bende yapmak istiyorum
Ben bir kaç tarif izledim de yaptım öyle kafama göre gibi biraz yani
fazla pişirme kuru oluyor ama mutlaka iç kısmı nemli kalıyor benim izlediklerimde de gördüğüm kadarıyla
Deneyeceğim keciboynuzu da erken ergenliğe sebep oluyormuş ben pekmez koyarım onun yerine
Pekmez koymayin, pekmezin tekrar pişirilmesi sagliksiz.
Kizim 5 aylik bebe biskuvisi wersem zararli olurmu weren warmi
Çok şekerli bir şey bir de paketli gıda yani bence hiç bulaşmayın yeni başlayacaksaniz. Sürekli onu ister


