Bebeğe kefir veren varmı ? Hangi marka

Merhaba veren var mı gerekli mi sizce ? Habgi marka nerden alıyorsunjz

Ben veriyorum. Probiyotik bakımından zengin ve bağırsaklar için çok faydalı. Altınkılıç marka kullanıyorum sade olan. Meyveliler önerilmiyor. A101 den ya da migrostan alıyorum.

Ben de altınkılıç veriyorum sade olanı 10 aylığız 7-8 aylıkken vermeye başladım

Bende aldim iciminkini sade

Kefir lif içerdiği için faydalı ben daha denemedim ama düşünüyorum.
Kabizliga iyi geliyormuş

Ne kadar veriyosunuz acaba benim bebeğimde 7 aylık oldu bende vermeyi düşünüyorum

Ben kendim mayaliyorum. Öğlenleri meyve yanina suluguna koyup iciriyorum.

Mayasını bulsam bende denemek isterim ama evde yapilanla alınan arasında bayağı tad farkı oluyormuş doğru mu acaba

Evet iyi geliyor. Ben içirmeye başladığımdan beri günde 1 kere çok nadir 2 günde bir kakasını yapıyor.

Evet gercekten tat farkı oluyor. Ben bir tanıdığımızdan maya buldum ama toz maya da satılıyor marketlerde.

Bakmadım hiç bakayım bi

Migrosta kefir zadem var onu alın,hem doğal hem besin değeri yüksek hemde katkısız, fakat kefiri 3 günden sonra tüketmeyin sizde için bitsin

Tşk ederim :smiling_face_with_three_hearts: