Bebeğim bayramda yataktan düşmüştü bi iki gün sonra da emeklemişti ben pnu öğrendiği için uyumuyor diye düşünüyordum fakat 20 25 gün oldu sanırım düşünce korkmuş uykuya bazen dalamıyor 2 saat uyutamıyor . Daha önce asla böyle değildi . Döktüren var mı ?
Kurşun döktürmedim ama son zamanlarda dua dinleterek uyutuyorum isterseniz yani dinletir misiniz bilmiyorum ekran görüntüsü atabilirim. Birde yanlış hatırlamıyorsam sizde desteksiz uyutmaya çalışıyodunuz bende hatta uzunca yazmıştım ondan sonra oğlum emeklemeye başladı ve desteksiz uyku nanay oldu
kucağımda bazen emerek keyfi nasıl arzu ederse öyle uyuyor bu aralar. Yani değişim hep oluyor gönlünüzü ferah tutun bende çok bunalıyorum ama geçiyor sonra. Düştüğü için aklınız da bi soru işareti varsa bence imkan da varsa bi doktora gidin tabi ki yine de en doğrusunu siz bilirsiniz
Bu arada 2 hafta önce falandı sanırım benim oğlumda düştü yataktan belki de bizim ki de bundan uyanıyordur hiç düşünmedim yani bunu ben
Kurşun döktürmenin dinimiz de bir yeri yok onun yerine Nazar ayetleri var okuyup dinletebileceğinz onları tavsiye ederim ama yine de siz bilirsiniz elbette faydası olacğını düşünmüyorum ben şahsen
Dinen oyle bisey yok eritilen kursun suya girdigi zaman tabiki bi anda donup sekil alir. Onun yerine okuyun guzelce evinizde acin dualari
Saffat, Rahman, ayetel kursi felak nas cin suresi bunlari ben acarim surekli manen evde huzurlu olur. Dinen olmayan biseyi yapma namazindasim madem oyle seylerden uzak dur oku felak nas al sana nazar duasi kuranda kursunla ilgili bisey asla yok sacma sapan bi adet. Bi suya oku bebegini yikadigin suya kat o suyu icir hatta sifa niyetine
Yer gök dua
huzursuz oldukca oku rukye yap hatta okurken bi elinle bebegini sivazla
Evet kurşun dökmenin faydası yok

