Sadece akşam bir dilim içini veriyorum. Çok mu az mı bilmiyorum önüne parçalıyorum hepsini alıp yiyor severek 10 aylık .
Siz ne kadar veriyorsunuz acaba ?
Bebekler icin beyaz ekmek zararli tambugday weya cavdar werilmesi daha saglikli oldugunu duydum
Bence ekmek yedirmemeye çalış en azından 1 yaşına kadar yedirme yada çok az verirsen. Ben pek vermiyorum kahvaltıda belki bı parca verirsem o da kibrit kutusu kadar var yada yok
Sabah kahvaltıda veriyorum. Gun içinde çorba felan yaptiysam midesini tutsun diye icine doğruyorum
Bebeginizde kabızlık var demiştiniz o yuzden bir sure vermezseniz daha iyi olur..