Aylardır hep 5 günde bir haftada bir yapıyor sizce normal mi ya bağırsaklsrında sorun mu vardır .
Doktor normal dedi. 8 günde 1 kez yapması bile normal. Önemli olan hergün 4-5 idrar yapması. 4-5kez bezdeki sarı çizginin maviye döndüğünü görmek yeterli.
Bebeğini kontrol edebilirsin huzursuz değilse mutluysa sorun yoktur doktorlar anne sütü alan bebeğe 10 güne kadar normal diyorlar