Bebeği ağlatmıyorum diye kızan koca!

herşeye maydanoz oluyorlar demek istedin galiba​:joy: su versem hızlı ictiginde genzine kaçıp oksuruyo vay çocuğa su öyle ki içirilir meyve versem boğazına kaçarsa ne olacak oksurse sen bu çocugu üşüttn ondan oksuruyo vs vs çok biliyorsan gel kendin yapnd yincede basliyo yaygara​:joy::joy:

Ahahsjaa aynen aynen örnek olay çok fazla

bende öyle yapıyorum sanki diğer ikisini senmi büyüttünde acemi gibi davranıyorsun diyorum​:joy:

Ay benimki de tam tersi aglatiyorum diye kiziyor. Çocuğun sesi çıkınca istiyor ki iki elim kanda olsa bırakıp hemen çocuğu pışpışlayim. Ama ben de diyorum biraz aglasin ne olacak makine miyim ben her istediginde agladiginda yaninda biteyim istediğini yapayım. Yapamıyorum valla .

Ay nedır bızım cektıgımız yaa :downcast_face_with_sweat::downcast_face_with_sweat: