Bebeği ağlatmıyorum diye kızan koca!

Neymiş efendim ben şımartıyormuşum her ağladığında koşa koşa gidiyormuşum o yüzden hiçbir işimi yapamıyormuşum!! Bırakayım da sabah kadar ağlasın mı?! Arkadaşlar kafayı yıcem ya bızım bu kocalardan çektiğimiz ne böyle!!!:enraged_face::enraged_face:(bebeğim 4,5 aylık)

Kızım şu an 9 aylık ben de aman ağlamasın diye her işimi bırakanlardanım bunu istemeden yaptım bilgisizlikten yani ilk çocuk tecrübesizliği oldu. Kızım 4 5. Aylarda bir kan alması gerekti tek orda ağladı . Çocuk ağlamayı bilmiyordu viyaklıyordu​:joy::joy: yani evet 2 3 aydır kendimi durdurmaya çalışıyorum biraz da ağlaması lazım o da bir duygu ve deneyimlemesi lazım az ağlayınca oy annem diye varıyorum yanına susuyor tavsiye ederim size de . Eşler biraz öyleler benimki de demişti iş güçten dolayı misal bazı günler hala olur kızım zor inat bir bebek bende öyleyim ama o benden daha inatçı.oyun oynarız uyuması sıkıntı olur iş kalır konuşur eşim bazen bende derim ondan daha önemli değil oyun oynadık kaldı yemek işi ama onun oyuna ihtiyacı vardı diye ama sonra telafi ederim vicdan yapıp yani umarım anlatabildim​:joy:

Evet anlıyorum ağlaması lazım bılıyorum ben de hemen anında dibinde bitmiyorum biraz ağlıyor öyle gidiyorum ama ama eşim ağlasa da önce sen işini hallet diyor nasıl yapayım bebeğim öyle ağlarken​:weary_face:

Ha o şekilde onlara bakmamak lazım :joy: netice de erkekler hiç bir şeyde bilgileri olmasa bile bir fikirleri muhakkak oluyor

Maalesef benımkı de o tiplerden! :smirking_face::smirking_face:

:joy::joy::joy: yapcak bişey yok içinden geldiği gibi yap anneler doğru bilir sen karışma de geç bende öyle yaparım

Bnm eşim de öyle diyor aslnda her zaman ağlamasına müsaade ettim biz yalnız kalınca tabi ama insan içine girdğmzde insanlar rahatsız olmasın diye her ağladğında susturmaya çalıştım o yüzden evin içi daha rahat kızmda beni tanıyor artık hayırı bir yaşında öğretmeye başladim istediği bişey olmayınca cıyak cıyak bağırır ama yapamayacağımı bildiği için çok uzatmaz maşallah maşallah nazar değmesin inşallah aman dişarda mahvediyor beni çünkü onu da ben öyle alıştırdım herkes bana kızıyor çocuğun ağlamasına izin vermiyorsun diye ben ise kimse rahatsz olmasın diye bunu yaptım da yanliş yaptım keşke diyorum ağlamasına müsaade etseydim şu an hala çok zorlanıyoruz insan içine çikinca direkt ağlamaya başliyor yarım saat durmaz biraz alışana kadar yine rahat vermez bana geçen ev bakmaya gittik yabancı bi yerdi dört kat merdiven çıktık kucağımda bebekle çantayls aşırı yoruldum eve girince bebeğimi direkt yere bıraktım çok kötü ağladı eşim de bana diyor sen hep şımarttığın için böyle oluyor diyor takmıyorum ben ya ilk ve tek çocuk olunca tecrübe olmayınca öyle ikinci çocuğum olursa her harikulade daha bilgi sahibi olurum Allahın izniyle ama yine de çok takılmayın sizde ilk aylar daha da insan üstüne titriyor biliyorum

Aglatsan kizar aglatmasan kizar bu kocalarda bi alem kaynana gibiler ha

:joy::joy::joy: bazen derim benim kaynanam buna laf etmedi sana noldu diye

Ahhahah valla hi iyi demissin :rofl: bezen bende derim kaynanam gibisin diye

Sagol canım yorumun ıcın​:downcast_face_with_sweat:aglama olaylarına daha cok dıkkat etmek lazım o zaman eşim haklı gibi demek istemiyorum çünkü gıcık oluyormmmm​:face_holding_back_tears::face_holding_back_tears::upside_down_face::upside_down_face:

Ağlaması iyi bir şey miymiş yani?

1.Evlilik

2.Bebek

Erkeklerde turnusol kağıdı gibi… Şaka gibi sonuç çıkıyor çoğunda. Gerçi kadın erkek de farketmiyor da…Bırak ağlasın diyen kim olursa olsun merhametsizdir vicdansızdır benim gözümde. Bebek derdini nasıl anlatsın konuşabiliyor mu ki? Bir iki dakikadan bir şey olmaz ama bebeği bırak işine gücüne bak diyerek bebekle ilgilenmemeni istemesi büyük cahillik. İyi ki ve şükür ki anne olmuyor şu erkekler!

Yaa diğer bebeklerimi kaynanam hep aglatirdi neymiş bahçenin ici çocuk sesi ile kaplanacakmis saçmalık şimdi kizimdada aynısıni yapmaya çalışıyor elinden aliyorum hemen ciğerleri gelisecekmis bende diyorum hastanede yeterince ağladı zaten Allah’tan eşim birşey demiyor bu konuda lavaboya bile gitmedigim oluyor aglamasin diye eşimin kucağına veriyorum ağlayınca susturamiyor oda ağlamasına dayanamıyor al şunu hemen ağlamasın der bazen yemek yemegi geciktirir kız sustugu zaman yap der bilmiyorum ya kim olursa olsun dayanamaz bence ağıt sesine

Ben de belki de öyle alıştırdım bilmiyorum ama ben de mesela uyutup bi odaya yatırdıysam odanın başında beklerdim nerdeyse yani. Çünkü kızımın hiç sesi çıkmazdı uyanıp ağlasa duyulmazdı. Uyanır da çok ağlarsa ben de duyamazsam diye çok korkardım onu öyle çaresiz bir şekilde ağlarken hayal etmek bile çok üzüyor beni. Bir iki kere oldu hatta kendime çok kızdım. Herkes diyordu bebek o ağlar tabi o kadar korkma diye ama işte anne yüreği. Ben sadece şuna dikkat ederim, elinden bir şey aldığımda ağlıyorsa o şeyi geri vermem dikkatini başka yöne çekmeye çalışırım ya da kendiliğinden sakinleşmesini beklerim. Ağlayınca istediğini yaptırmaya alışmasın diye, inşallah da alışmaz. Ama onun dışında çok ağlıyorsa ve bana ihtiyacı varsa tabiki gidip sarılırım sakinleştiririm ağlamasına izin vermem ben de

Tabi canım anne olduğumuz için çok vicdan yapıyoruz bilirim aman ağlamasın fln diyoruz senin bebeğin şu an küçük bende o zamanlar ödüm kopardı aman ağlamasın bi derdi bi skntısı olmasın diye çok üstüne titrerdim ama şu an bir yaşını geçtiği için elhamdülillah inattan ağlıyor istediği şeyin olması için bun da diretiyor o yüzden hayırı öğrenmesi için ben izin veriyorum hmn susturmaya çalışmıyorum eşiniz de çok haklı sayılmaz sizi de anlaması lazım siz annesisiniz elbette ağladığı zaman sizi arar siz koşacaksnz vicdan yaparız geçen de bi yazı okudum yetimhanede büyüyen bebekler genel olarak çok sık ağlamaz sessiz olurlar çünkü bilirler ki her ağladığında koşacak bir annesi bir babası olmadığını bilirler diye o yüzden halimize şükretmek lazım her daim

Bnde aynen öyle yapıyorum mesela eline boğaz nda kalacak ufak bişey görüyor atıyor anında onu alıyorum elinden o anlamaz tabi ki boğzana takılıp takılmayacağını ağzına atar oynar bzm orda ne kadar ağlarsa ağlasın alıp müdahale etmemiz gerekir aman ağlamasın diye başında durup ağzına götürmesini bekleyemeyiz dimi mecbur ağlayacak biraz hayırı öğrenmesi lazım

Evet bence de öyle, ben bu ara kızıma elimi uzatıyorum onu verir misin bana diyorum elime koyuyor. Buna alıştı şimdi de elinde minik parça varsa bile hemen getirip elime koyuyor ben de saklıyorum. Bazen vermek istemediği bir şey olursa koyuyormuş gibi yapıp geri çekiyor eğer tehlikeli bir şeyse ben alıyorum elinden. Önce kendi isteğiyle vermesini sağlıyorum ağlamaması için. Çoğu zaman işe yarıyor böyle yapınca

Bnde öyle diyorum verirmisn o iyi değil diye anlatmaya çakışıyorum çok tatlı bi inadı var eline başka bir şey verip onu alıyorum vermediği zmn

İşte tam olarak bundan bahsediyorum ben nasıl o kendını parcalarken ısımı yaparım ya??! Sonra ben suçlu oluyorum oyle alıstırırsam hıcbır ısımı yapamazmışım çıldırıcam

Valla bende ağladığında iş güç yapamam kalırsa kalsın. Hem kendimi işe nasıl verecem o ağlarken. Erkekler bazen at gözlüğü ile koşuyorlar anlamaları zaman alıyor veya anlamıyor bazısı da :smirking_face: eşim de ben de ağlamasına çok izin vermeyiz daha küçük olduğu için misal. Büyüyünce istediği olsun diye ağlarsa o ayrı çünkü büyük oğluma da öyle alıştırmamaya çalıştık ağlayarak yaptırmasın işini diye inşallah becerebiliriz buna da daha 2 aylık. Sizinkide çok küçük 5 aylık bile değil ne bilir bebek daha. Baba ile sakin zamanda güzelce konuşun derim. Düşün yaralısın annen baban orada ağlıyorsun yardıma gelmiyor gibi örnek verin fln, inşallah anlar