Nasıl bunkararı verdinşz kaçıncı ayda acaba ? Daha rahat mı oluyor ebbek için ?
Benim bebeğim gece hiç uyanmiyor. Odasını ayirsam olur aslında ama ben çok pimpirikliyim. Gece sürekli uyanıp bakiyorm üstü açılmış mi, yüzüne bişey kapanmış mi, nefes alıyor mu ,bu pimpiriklerim bitmeden ayırmayı dusunmuyorm
Yaa çok erken yaa ben dört beş yaşına kadar da düşünmüyorum depremler var kötü bir şey olur Allaah korusun yetişemez sem korkusu çok var bende o yüzden şuan ayırmam bzm ki de 6 aylık ama ben düşünmüyorum açıkçası şu an ayırmayı siz nasıl istiyorsanız öyle yapın elbette
Ayy doğal afet korkusu sizde de var mı benim kızım da 5 ay 18 günlük doğduğundan beri ara ara ya rüyamda görüyorum ya aklıma geliyor valla bi ara basucumda mamayla yatıyordum bı de 2 lt lik şişem var onla inanılmaz korkuyorum hâlâ
Aynn valla bnde de hep deprem korkusu var ya Allah korusun birden olursa kızıma nasıl yetişirim diye endişe duyuyorum 6 şubatta nasıl bi korku yaşamıştık siirtte bzm ev ikinci katta idi elimiz ayağımız birbine dolandı resmen küçük kardeşimi nasıl aldığımı hatırlamıyorum bile o anlar geliyor gözmn önüne Allah’ım bi daha yaşatmasın tv de gösterilenlerin çok çok daha fazlası vardı sokaklarda leş kokuları Rabbim bu acıyı bi daha yaşatmasın dşndkçe. Tüylerim diken diken oluyo hâlâ ![]()
Ben odayı bırak koynumda yatıyorum depremm bölgesindeyiz deprem gordum o gece yeğenim kendi odasında uyusaydi şimdi hayatta değildi en azından ölsekte beraber oluruz koynumda yatırıyorum o da. Alisti zaten
Teşekkür ederim
2 ,3 yas odalarin ayrilmasi daha guvenli olur bnce . Cunku esinizle cinselik yasiyorsunuz o bebebk uyusa bile sizin cinseliginizden etkilenebilir. Ben suan bile etkilenmesin diye ses bile cikartmiyok![]()
ayrica bebek olali acik bir sekilde cinselik yapmamaya dikkat ediyoruz. Esim yataktan kalktigi an bile bn battaniyeyi havaya kaldiriyom kizim gormesin diye ve esime hep derim gozun kulagin bebekde olsun diye
Ben o dusunceyle erken ayirmayi dusunuyorum. Ayni odayi birak farkli odalar da olup cocukda buyuk bi travma yaratan cinselik icerikli bir suru konu var . Mesla bn bi kac tane yorum okumustum . Cogu annesinin babasinin cinseligine sahit olmus n ya sesini duymus yada gormus . Bn istemiyorum boyle birsey.
Ayy amin gerçekten
Sizde benim benm gibisiniz ayni korku bendede war bazen uyuyrken dusunuyorm ben olursem bebegim ne yapar ne eder odasini ayrsam allah korusun bisi olurda yetisemezsm ynimda olmazsa filan diye
Aynn valla o yüzden ayırmayı hiç düşünmüyorum ayrı yatannlara da saygı duyuyorum ama ben yapamam şimdi büyüdükçe de hareketle ni yor lar düşer müşer ne bilim Allah korusun henüz çok erken ayırmak için diye düşünüyorum öyle bir şey olsa vicdan azbndan giderim herhalde