Bebeği öksüren anneler nasıl geçecek bu durum :(

Kızlar bebeğim 6 aylık aşırı öksürüyor artık içi dışına çıktı ilaç veriyorum buhar veriyorum bana mısın demiyor başka napabilirim sizce

Geçen zeytinyağı sarımsak suruyordular ayak altına ne kadar yarar bilmiyorum canım Allah şifa versin

Ben gece uyumadan once 1 tatli kasigi pekmez veriyorum bide az bisi calpol veriyorum. Bas ucuna da limonun ustune tuz koyup koyabilirsin bir de yarim soğana karanfil batırıp koy gece rahat uyuyabiliyorlar.

Benim bebeğim 5 aylık, mahvoldu öksürmekten, bunu denemeye korkuyorum sarımsak güçlü bir gıda alerjen olabilir diye. Kullanan var mı acaba küçük bebekte​:pensive_face:

Balgamli mi öksürüğü

Sanırım kuru öksürük ondan boyle inatçı

Alerjik öksürük olabilir damla veriyor doktorlar bence bir götür ciğere falan bakar gribal bişey değilse büyük ihtimalle mevsimsel olabilir alerjik öksürük çok oluyor

Biz de ateşle başlamıştı hastanede ateşi düşürmeye çalışırken galiba usuttuk en son öksürük kaldı valla dediğin gibi boğulacak sanıyordum özellikle uyurken garibim ama şöyle soylim yaklaşık 2 hafta sürüyor ne yaparsan yap bı süresi var ben azcik mama veya ılık su veriyodum öksürük atağı geldiğinde en azından tahriş olmasın diye öyle öyle azalttik arada geliyor yine de nadiren ama çok iyi anlıyorum insanın içi gidiyor valla hiç bişey de ise yaramayinca

Hiç bilmiyorum canım aynen dediğin doğru tedbirli olmak lazım Allah şifasını versin kısa zamanda

Ben yıkanmamış yünden ince küçük yastık yaptım sırtına ve göğsüne koydum o şekilde geçti hiç bir ilaç kullanmadık yada buhar