Bebeğim 8 günlük fotoğrafını çekerken kafasına telefon düştü

Bebeğimin dün akşam 8 gibi kafasına telefonum düştü biraz ağladı hemen hastaneye götürdüm götürmeden öncede yedirdim hastanede emziremem diye fiziki muayenesi yapıldı ultrasonla beyin damarlarına bakıldı bişey yok denildi sabaha kadar 2 saate bir uyandırım biraz ağlatıp besleyin dediler öyle yaptım ama hala korkuyorum bişey olır mu diye buna benzer bir şey yaşayan var mı

Allah’ın izniyle bişey yoktur korkmayın doktorlarda bakmış hem bebeğim 8 aylık benim yatağımdan düştü. Doktora gittik hareketlerine baktı benimde yeni doğan bir bebegim var hemen radyasyona sokmaya gerek yok ultrasona tomografiye gerek yok dedi gözlemlememizi söyledi fışkırır tarzda kusma uykudan uyanma susturulamayan ağlama vs. Durumlar olursa getir dedi Korkunuzu anlayabiliyorum.

@Zeynep_Ahsen23 Aramıza hoş geldiniz :blossom:
Geçmiş olsun ,inşallah duzelmiştir

Dünden beri hiç uyumadan başında bekliyorum çok korkuyorum bi şey olur diye

Hoş buldum şuana kadar hiç bir olmadı çok şükür

Korkmayın o halde

Korkmayin bir sey olmaz bebeklerin ozellikle kafatasi sunger gibi su an darbeleri cok rahat tolere edebiliyor. 4 aylikken esim dusurmustu bebegimizi pusetinden, biz de acile götürmüştük tedbir amacli, hekim aynen boyle söylemişti, sizi de rahatlatir belki bi nebze.

Kız benkinin kafasına 3 4 kez düştü hiç.bir şey olmadı 2 3 aylıkken ama bu kadar evhamlı olma bebek çok tez yaralanır hep hasdalanır biraz boş bırak ne kadar evhamlı olursan o kadar çabuk bela bulur seni Allah qorusun

24 saati doldurduk ama yinede içim rahat etmiyor

Korkudan sütüm kesildi gözümü yumamıyorum

Benimde 2 aylik bebegimin kafasina düştü elim carpti cok agladi bende cok korktum

Benim kızıma da düştü hatta şuan yerde sürekli ünitenin altına falan gidiyor kalkmaya çalışırken kafasını vuruyor alıştı daha ağlamıyor bile :joy: bu tarz küçük vurmalar düşmelerden önemli bişey olacağını düşünmüyorum rabbim hepsini korusun inşallah. Düşe kalka büyüyeckler daha başlangıç bunlar. Bebeğinizde anormal durum yoksa korkmayın geçmiş olsun​:smiling_face:

Kız delimisin sürünə enpk ihtiyacı olan zaman böyle yapman çok kötü korkulcak hiç bir şey yok