Kızlar bu durumdan çok muzdaribim. Ben bebeğimi hergun dışarı çıkarıp gezdirmeyi çok istiyorum ama hastaneye giderken sadece kullanabildim bebek arabasını oda sürekli ağladı durdurup kucagima alıp susturdum. Niye sevmedi arabayı acaba 2 ay 10 günlük
Merhaba benim kızım 8 bucuk aylık hala arabaya binince yıkıyor ortalıgı. Tavsiyem önce kucagınjzda çıkarın dışarıya sonra koyun arabaya biraz daha büyüyünce azalır inşaAllah eline bi seyler tutucak hale geldiginde oyuncak verirseniz dikkati dağılır
Benim bebeğimde o aylarda öyleydi büyüdükçe düzeldi şimdi çok seviyor arabasıyla gezmeyi kendini güvende hissetmiyorlar sanırım
Bizde öyleydik 3. Aya kadar hem bebek arabasını sevmez ağlar yıkardı ortalığı hem de normal arabaya binmezdi sevmezdi yıkardı ortalığı. Ama mahalle etrafında az tur attırdık . Biraz daha uzak yerlere yürüdük sonra araba için de aynısını yaptık ağlasa da çözümğ arabada süt vermekte buldum biberonla sonra arabayı sevmeye başladı. Hala giderken pek uyumaz her ikisinde de sağa sola bakcam diye ama eski huysuzluğu süt ile güvende hissetti sanırım sustu
Üst katta oturduğum için öyle yapıyorum zaten araba aşağıda dışarı çıkıyoruz öyle bindiriyorum biraz durup sonra ağlıyor hemen. Ne kadar uykusu gelse de bebek arabasında uyumazinsallah alışır