Bebegim bana küstü

Bebegim son zamanlarda sanki bana küsmüş gibi davranıyor.benimle zaman geçirmek istemiyor kucağıma almak istediğimde beni itiyor gelmek istemiyor. Hep babasına gidiyor ağlarken bile babasına gidip onda sakinlesiyor. Bu durum beni çok üzüyor benim ondan başka kimsem yok bana sımsıkı sarılmasını istiyorum ama benden çok uzak 13 aylik daha ama çok üzüldüm aynı durumu yaşayan var mı ya da geçer mi bu durum

Geçer tabiki bu durum sonuçta sen annesisin belki babasını özlüyordur ondandır bu tavırları anneyi çok gördükleri için hesaba katmıyorlar bazen​:grinning_face:babacı olmuş demek ki bu aralar sende vakit geçirmeye çalış etkinlik falan farklı şeyler yap benim yeğenimde annemi gördüğü gibi anne ve babasını unutur asla gitmez onlara annemin kucağında olur onu sever

Başlığınıza çok güldüm :slight_smile: tüm gün evde sizinle sıkılmıştır benimki de babasını görünce asla yüzüme bakmaz onun kucağından bana gelmek istemez bile.. erkek çocuk bir de yani :grinning_face: küsme duygusu onda yoktur daha bence farklı bi yüz arıyordur evde bunalıyordur

Benım oğlumda o aylarda ıken benden sankı nefret ediyordu bana asla gelmezdı ve sureklı babasına gıderdı gece yatağınızda gelır bana sen git derdı ben babamla uyucam dedı bazen ağlamışlıgım bıle olmuştur şimdi 6 yasına görmek üzere ablasına ona dıyor sen bebeken annemı uyuyordu gelır boynuma sarılır özür dıler oper o aylarda herhalde baba sevgısı baskın gelıyor hala da o zamanın şeyı içimde kalmış yanı fazla üstüne gıtmeyın onun sıze gelmesını bekleyın sıkınca daha cok gelmemezlık yapıyorlar

Ya bu yorum içimi çok rahatlattı çünkü hemen hemen aynı şeyler. Çok teşekkür ederim

Rica ederım ne demek İNŞALLAH tez zamanda bu atakları gecer :rose:

Siz mi bakıyorsunuz yoksa çalışıyor musunuz

Çalışıyorum ben