7 aylık basmıyor sürekli dizini kırıyor basmak istemiyor asla Aslında bu biraz benim hatam ben hiç bastırmayı denemedim son 1 ay başladım ama o şimdi istemiyor aranızda böyle bir şey yaşayan var mı ne yapmalıyımm
Eveet benim bebeğimi de 7 aylık olana kadar hiç bastırmadım, sonra deneyince aynı şekilde dizlerini kırıp duruyordu. Çorabını çıkarıp fayansa bastırınca bastı. İlk başlarda başka zemine basmıyordu. Birkaç gün içinde basmayı öğrendi ve belinden tutunca adımlamaya başladı.
Evet ayagini bastirmadigin icin basmiyodur buyuk ihtimal 6 aya kadar bizimkide hic basmadi kalcasinda aparat vardi aparati cikarinca bacaklarda tembellesmes dizleri kiriliyodu bastirirken surekli denedim yattigi yerden ellerinden tutup kaldirdim ayaga ileri geri yaparak sarkilar soyledim oyle alisdi simdi koltuk kenarinda tutunup durabiliyo bide boyle dene canim
Çok şükür sevindim![]()
Kendi ağırlığını kaldırıyor diye düşünüyorum çünkü dizlerini kırıyor
Çpk şükür inşallah bize de faydası olur
Anladımm sürekli dizini kırıyordu hiç basmadı zaten dün ve bugun basmaya başladı şükür teşekkür ederim