Bebeğim bazadan düştü acil bakar mısınız

Uyudu her zamanki gibi koydum yan odadaydim uyandığını duymadım ağlama sesiyle girdim odaya yere düşmüş yuzustuydu galiba sol bacağının utune düşmüş oynatıyor ama çok aktif değil huysuz birwzda ne yapıyım 8 ay 1 haftalik

Ölçtüm boyu kadar yükseklik bacağını oynatmaya başladı az öncekinden daha iyi şükür 2 saat oldu düşeli hala uyutmadim ne zaman uyutabilirim acaba

Uyudu şimdi uyandiginda bakarım Allah razı olsun

İlk oğlan çok düştü 5 6 kere altını değiştirirken arkamı donsem atardı kendini yere şükür hiç bişey olmadı 11 yaşında şimdi 8 yaşındaki hiç düşmedi abisi hep yanındaydı tek kalmıyordu çünkü bunda da ilk defa oldu ama ders oldu bı daha asla koymam bazaya kendi besiginin kenar tahtaları kırıldı yenisini taktik bı sefer beşik gıcır gıcır ses çıkardı çocuğu uyandırdı bizde geri çıkarmak zorunda kaldık yeni beşik alacaz ama en erken bı kaç aya yere minder koyup üstüne yatiririm daha iyi yükseğe yatiramam o korkuyla :sad_but_relieved_face:

Benmkide 5 aylikken dusmustu yuz ustu bulduydum sukur bisey olmamisti rabbim korusun gecmis olsun

Allah razı olsun :smiling_face_with_three_hearts:

Huzursuzluk var gibi sürekli oyun istiyo onun haricinde şükür biseyi yok gözü falan normal herhangi bir yerinde şişlik kızarıklık yok şükür

30 saat oldu bı sıkıntı yok şükür oyun oynuyo gece bı iki kere uykusunda ağladı sonra uyudu genel durumu gayet güzel

Benimki de düştü arkadaşlarrr :pensive_face::pensive_face: Günlerin uykusuzluğuyla ne zaman yanıma yatırdığımı hatırlamıyorum bile uyku sersemi almışım yanıma o da uyumuş ben de uyumuşum. Küt diye düşüş sesine uyandım hâlâ beşikte arıyorum :pensive_face: off çok kötüydü alnını vurmuş biraz morarır gibi oldu buz koydum 2 saat sonra da uyudu hâlâ uyuyor. Bir sıkıntısı yok başka 1 gün izleyeceğim bakalım. O kadar da dikkat ettiğim şeydir hep yere koyarım gündüz , gece emzirip yatiririm hiç yanıma almam. Sersemlikle ne yaptığımı bilmemişim insan kendini çok suçluyor ya… Allah hepsini korusun çok dikkat edin :mending_heart:

Benim bebeğim düşmüşdü yanımda yatıram bilməd yatmışam o uyanıb düşdü Şükür Allaha heçnə olmadı

Benmkide besikten dusmustu kafasininkosesi morarmisti bide aynalik wardi iyiki kosesine gelmedi nasil korkmustum

Geçmiş olsun bı anlık oluyor zaten elimizde olsa o şekil yatirmayiz ama oluyor işte..benim büyük oğlan çok düşmüştü eşim ise gidince yanıma alır uyuturdum dönmeye başladığı ve emeklemeye başladığı zamanlar 6 7 kere düşmüştür şükür hiçbir sorunu yok 11 yaşında​:sweat_smile: ortancayida hiç dusurmedim ama sanki kafayı en çok o çarpmış gibi çok hareketli çok dikkatsiz demekki düşenler daha sağlam oluyor onu anladım :face_with_peeking_eye:

Hadi ya :grin::grin: Ay yok ben hiç yanımda uyutmam böyle korkumdan. Uyku sersemi yanıma almışım yani öyle o da uyumuş ben de :woman_facepalming:t2:

Geçmiş olsun tekrar yaşanmaz inşallah ben daha önce hiç yaşamadım kızım 5 yaşında oğlum 7 aylık oldu inşallah hiç kimse de yaşamaz

Öyle hafif düşüşlerde ven tereyağı sürüyorum morartmıyor kızım parkta çok çarpıyor bacaklarını özellikle ona yapıyorum morarmaması için aklında bulunsun ama dediğim gibi hafif kazalar da bunu da alır belki ama hiç yaşamadım

Yaaa hiç duymamıştım deneyelim sağol :growing_heart:

İnanmırsan şimdi bebeğim qafası yatağı demirə dəydi elə qorxdum alim ayağı əsirdi Şükür ki çox sert vurmadı uyurkenkə dönəndə vurdu​:cry::pleading_face:

Geçmiş olsunnnn Allah kötüsünden korusun.

Amin elə korkdu y :face_holding_back_tears:

Neyse ilk çocuğum nasıl koruyasan bilmirsən