Bebeğim de bronşit

Merhaba anneler bebeğim bronşit oldu 4 gün önce doktor a gittik antibiyotik ve serum buharı verdi. Kullanıyorum ama bir faydasını görmedim. Öksürük var kusma var iştahsızlık da var burun acık hergün temizliyorum evde yapabileceğim bir şeyler var mı uykumuz da hem azaldı hemde düzensiz oldu. . Birde bu buhar da burundan mı almalı ağızdan mı. Verirken ağzina kapatıyor da

Geçmiş olsun Elif, serumu burundan soluyacak ağzını kapatması sorun değil o yüzden, serum bittikten sonra sırtına sagli sollu patpat yapmalısın ki balgam yerinden oynasın

Kusması iyi balgamı o yolla daha rahat atıyor, uyku sorununu çözmek için ise basini yükselt(beşiğin baş kısmına eğim ver ya da basının altına ince birşeyler koy, balgam takıldığı için sürekli öksürük oluşuyor o da yatmaya engel oluyor böyle bir nebze de olsa gelmesini engellersin)

Bebeğin ne kadarlık bilmiyorum ama bol bol sıvı alması önemli, ek gıda döneminde ise birşey yememesine takılma bizde midemiz bulaninca vs en ufak şeyde istahtan kesiliyoruz, en önemli şey burada sivisiz kalmaması, bol bol sıvı alması boğazı da temizliyor.

Ayrıca burun temizligini tikandikca yapman gerekiyor, yani günde 3-5 diye bir kuralı yok, burun ne kadar açık olursa o kadar kendini rahat hisseder

Çok teşekkür ederim bugün acile gittik hafif bronşit varmış antibiyotik i değiştirdim birde dişi çikacak bebeğimin epeyce bir kabarma olmuş.bakalım ilaçları düzenli kullanacam diş de epeyce zorlayacak bizi

Canım seni korkutmak istemem ama aynısını yaşadık bronşit denildi acilde serum buhar iğne yapılıp gonderildik maalesef rsv virüsü kapmış farketmediler iki gün sonra fenalaşti göğsü içe çekilmeye başladı nefes alamaz oldu öyle test yapıp fatkattiler 10 gün yoğun bakımda kaldı oğlum erken ferkedilseydi yoğun bakım gerkmezdi normal odada yatış yaparlardı belki de 10 gün oğlundan ayrı kalmazdim.o yüzden hiç bekleme bence git test yaptır salgın var zaten rabbim bebeklerimizi korusun inşallah

Amin inşallah değildir rabbim kimseye yaşatmasın çok zor bir süreç atlattık sütüm kesildi üzüntüden resmen

4 aylık nasıl durdu inan bilmiyorum zaten onu düşündükçe daha çok üzülüyorum ne yapabilir 4 aylık bir bebek annesi olmadan nasıl uyur nasıl durur gerçekten çok zor

Her gün 2 dakika görebiliyordum sadece ilk günler ilaçların etkisiyle uyuyordu galiba sonradan uyanık olduğunu görüyordum ama hiç tepki vermiyordu ilaçlar sakinleştirir galiba ama bir anne yinede çocuğum bensiz ne yapar diye düşünmeden edemiyor 5 gündür yanımda hala o günleri düşünüyorum istemsizce vijdan azabı çekiyorum resmen bensiz kaldığı için

Amin canım sağ ol rabbim bebeklerimizi korusun inşallah

Teşekkür ederiz biz daha iyiyiz biz RSV aşılarımızı 5 doz yapmıştık bebeğim düşük doğum ağırlıklı prematüre bebek o aşıları hak kazandı yaptık.

Çok geçmiş olsun size de umarim bir daha bu ve buna benzer bir durum yaşamazsınız . Gerçekten bebeklerimizn en ufak hastalığı bile çok zor bizim için. Allah tüm annelerin bebeklerine şifa versin​:folded_hands:

Amin canım sağ ol :cherry_blossom:

Siz de çok geçmiş olsun