15 aylık kızım köpek dişlerini çıkarıyor ve aşırı ağrılı geçiyor özellikle gece. Dun gece hic uyumadık. Ağlama krizine giriyor ağlayınca vücudu ateş basmış gibi oluyor. Yemekte yemiyor cok üzülüyorum ona. Gece rahat uyuması için ne yapabilirim? İshal de oldu. Diş jeli yazdı doktor ama fayda etmiyor
Ağrı kesici verin bence ağrısı çok sa yazık en azından yatarken azı dişleri çıktımı peki jel ismi ne kullandığınız
Benim kız da 13 aylık her geçe 100 kere takla atıyor ağlıyor sürekli meme istiyor. Diş jeli sürüyorum damakları çok şişmişti dişinden dolayı öyle yapıyor diye düşünüyorum ama çok zorladı bizi de kızımı da ![]()
Mrb azı dişlerimi çıkıyor
Evet köpek dişleri de hepsi aynı anda geliyor kıyamam ya ellerini ağzına salıp dürüyor gündüzleri
Bizimki 9 aylık normal de 8 disi var normal on dişlerini hep.cikrtti azilar ve köpek dişleri kaldı bu kadar erken cikarmi bilmiyorum eli ağzından salyasi akıyor sürekli azı dişlerinin da tarafı issirmaya calsiyoor
Aynen pedifen iyi ağrısı kesici
Caljel kullanıyorum bide parol ağrı kesici kullanıyorum fayda ediyor mu yok mu hiç bilmiyorum çünkü geçeleri aynı.
Hayır bizim dişlerimiz daha yeni çıkıyor. Üstte 3 tane var toplamda köpek dişleri çıkıyor
Bize verilen ise yaramadi calpol kullanıyoruz
DOktar yazmadan alabiliyor muyuz
Bize hastayenen yazmıştı ağrısı olduğunda veriyordum bı sorun isterseniz aczaneye calpol büyüdükce ise yaramiyor