Bebegim düştü

Kızlar bebegim 6 aylik altını aldım koltuktaydi yuzustu dönmüştü corap almaya arkama döndüm bi anda geriye döndü düştü halinin üstüne tak diye de ses geldi çok korktum 1 bucuk saat geçti uyudu şimdi çok ağladı da

Çok geçmiş olsun, kafasımo değdi yere tam anlayamadım ?

Orasını bende tam görmedim sırt üstü düşmüştü tak diye ses geldi galiba kafasını vurdu

Ne desek boş ,. Acile gitme durumunuz var ise gitseniz bir içiniz rahat eder en azından. Bir de keşke uyutmasaydiniz

hiç durmadı p yüzden uyutmak zorunda kaldım

Hemen su verseydini birde 2 saat uyutmayın diyorlar . Oğlum yğksek yataktan düşmüştü Allah bağışladı resmen bize bir yıl oldu ben içim rahat etmeyip hastaneye gitmiştim doktor röntgen mi tomografi mi ne çekiliyor o iyi çıkmıştı 48 saat yine gözetim altında kalsın dedi evde göz kayması vs kusma yoksa kormayın . Sonra koltuktan da düşmüştü ağzı kanamıştı onda gitmedik evde takip ettik . Ama bir daha koltuk yatak üstlerinde bez vs bile değiştirmeyin bir anda düşüyorlar ;(

Evet verdim su işte bi anlık dalgınlığıma geldi eşim gelicek götürecez doktora onu bekliyorum

Nasıl düştüğünü gormediyseniz acile götürün bu kısım çok önemli, tomografi çekiyorlar…çok geçmiş olsun

Teşekkür ederim sagolun yuzustu yatıyordu bir anda döndü geriye attı kendini galiba bende o an gördüm mü ne yaptım inanın onu bile bilmiyorum

Saniyeler içinde oluyor aynı aylarda benimde bebeğim ilk kez düşmüştü, sakin olun, doktorlar iyice baksın içiniz rahat etsin sağlık bu beklemeye gelmez

Evet sakin kalın . Allah koruyor sabileri​:folded_hands: güzel haberler ile geliceksiniz hastenden emin olun

Sagolun teşekkür ederim

Teşekkür ederim :slightly_smiling_face:

Durumu nasıl bebeğinizin, gidebildiniz mi acaba?

Çok geçmiş olsun çok üzüldüm inşallah bişi çıkmaz hastaneden

Geçmiş olsun inşallah birşeyi yoktur bebeğinizin​:palms_up_together::palms_up_together: hastaneye götürdünüz mü bi sıkıntı var mı

Evet evet gittik şükür bir şeyi yok dedi doktor hareketleri her şeyi normaldi zaten o da bir şeyi yok dedi

Yok boyundan yüksek değildi Allah’tandır bir şeyi yokmus

Valla çok sevindim, Allah tekrarını yaşatmasın :smiling_face_with_tear:

Çok geçmiş olsun evet bu düşme vakası maalesef hepimizinde başına geldi geçmişte dikkat edin lütfen zamanla hareketleri daha anlık inanın o korku vicdan azabı bile biz annelere yetiyor evlat çok çok baskaymis