Bebeğim düştü

Kızlar 9 aylık bebeğim gece emzirirken sırt üstü düştü yataktan ne yapmam lazım

Çok geçmiş olsun inşallah birsey olmaz :folded_hands: 2-3 saat uyutma takip et anormal bir durum olursa acile götür. Ama için rahat etmezse şimdi götür. Bayramın ilk günü benim bebeğim de yataktan düşmüştü ama yüzüstü Allah a şükür birsey olmadı.

Bebeğin nasıl oldu hastaneye götürdün mü

6 ay sonra bile dusme etkisini gosteriyo ihmal edilmemesi lazim bi tanidigimiz dusmus goturmemisler 6 ay sonra birden kusmaya baslamis ne oldugnu anlayamamislar doktor daha once dustumu demiş cocuk kac gun hastanede yatti

Birden sebebsiz kusmaya baslamis bikerede degil surekli. Zaten dustugundede kafasinin ustune dusmus

Evet bas asagi dusmus canim allah korusun heryeri taze yeni gelisiyo dusmeyi hafife almak olmaz dilleri yok anlatsalar bize. Suan iyi durumu 3 sene oluyo ama cocuk hastanede yatti beyin grafisi mr cekildi sukur iyi . Sizde dikkat edin allah korusun

Evet yazdimya dusunce goturmemisler bisey yok diye 6 sy sonra birden kusmaya baslamis

Gittiysen iyi bisey olmaz korkma canim

Götürmedim iyi şuan

Çok şükür. Allah bir daha göstermesin