Bebeğim gece ağlıyor ve bana gelmek istemiyor

Burda soru sorup sizi bunaltmaktan yoruldum hakkınızı helal edin hep bişeyler oluyor .
Bebeğimin altı bi anda pişik olmuştu günde 10 kere alırken korktu mu bilmiyorum zaten pişikten hopplara kalkıyordu . Sonra gece bir ağlamya başlıyor almaya çalışıyorrum sankince bana gelmiyor benden kaçıyor hatta . Babası ıyaınca kucagını açıyor hemen yatıyor ona . Ona yatıyor ama onda da uyuyamıyor ama çığlık atmıyor . Sonra uyutamyınca artık bu gece aldm neyi var falan diye diğer odada ışığı açtım oynadık sonra hadi gel oğlum uyuyalım vs uyuttum . Yani gece gelmek istemiyor . Gündüzde sıkıntı yok . Bunu nasıl çözebilirimm . Anlam veremiyorum neyi var dün gece sakince emdi uyudu . Bı gee yeniden oldu . Sizse sebep azı diş mi . Yani korkmasını tam azı diş diyemem ama bu kadar ağlaması azı dişlerde yaşayan oldu mu ?

Pek tecrübeli bir anne değilim ama kızıyor musunuz bu hallerine öyle yapıyorsanız bundan korkabilir ya da alt değiştirme esnasında canı yandığı için durum tekrarlanacak diye de tedirgin olabilir

Uyku terörü olabilir mi? Bizim de oldu diye yazmıştım buraya. Gündüz güneşli zamanlarda parka çıktık cikamadiysak çocuklu eve misafirliğe gittik. Onlarla oynamasını eğlenmesini sagladim. Belki de benden bikmistir dedim valla :face_holding_back_tears: Niçin bu kadar korktu bilmiyordum ama 3 gece boyu gece yarısında yaptı sonra geçti.

Merhabalar benim bebeğimde 15 aylık sayılır. Tek azı dişi çıktı diğeri aceyip şiş o da çıkacak Bi kaç güne. Dediğiniz gibi geceleri çığlık çığlığa uyandı 2 3 gece. Yaklaşık 10gündürde sürekli gece kalkıyor emmek için değil ama emzirmeye çalıştığımda da istemiyor. Ayağıma alıp sallıyorum öyle devam ediyor uykuya. Ben azı dişinden olduğunu düşünüyorum çünkü ilk çıkan azı dişindede bu kadar uğraştırmıştı :sob:bu arada sizde alt yan dişlrr çıktı mı. Bizde boşluklar var azı dişleri çıktı

Hayır hiç kullanmadım calpol