Bebegim ishal

Arkadaslar 8 aylik bebegim var ishal iki gündür bugün 5kez yapti herhalde ne yapmam lazım

Ben olsam acile giderdim yada cocuk druna cunku kaka tahlili yapılması lazım. Vucutta su kaybı oldugu icin bol su içmesi lazım su da bazen yeterli gelmediği icin serum veriliyor. Bebeklerde ozellikle tehlikeli bıngıldak çökebilir hayati tehlike olusturabilir Allah korusun. İki gün olmus üç günden sonra dra gidilmesi gerekiyor zaten.. Evde yapılacak birsey yok bu gibi durumlarda biran once giderseniz dra cok iyi olur. Ateş de eşlik ediyorsa hemen acile gidin. Gecmis olsun.

Merhaba, ishal durumunda probiyotik kullaniyorum. Eğer geçmezse doktora götürüyorum.

Yok atesimiz yok yarın dr randavu aldim 1 buçuğa