Bebeğim korkuyor

Kızların bebeğim 8 aylık öksürdüğümde ve hapsurdugumda çok korkuyor ne yapacağımı bilemiyorum sizinkiler de öyle mi?

Evet öyle. Bazen korkudan ağladığı da oluyor

Olabilir deneyeyim birde bunu

Ay evet benimkide öyle içim gidiyor öyle yapınca

Evett malesef rahat oksuremez hapsuramaz olduk evde :joy:

Evet ya :grinning_face:

Bn öyle yapıyorum arada şaşkın şaşkın bakıyor, arada ağlıyor, arada gülüyor çocukta ne yapacağını şaşırdı :grinning_face:

İnşallah yakın zamanda alışırlar :folded_hands:

Ben bununlag ilgili kac tane post actim benim kizda 6 ay 14 gunluk hapsurma öksürük ani ses sıçrama irkilme hemen teslim ol yapıyor esim yanimiza gelirken artik sesli geliyor onceden alistrima yapıyor uz çünkü bir anda baba nin sesini duyuncada korkuyor ayyy ama cok datlillarrr

Evett öyle dediğiniz gibi hapsuracagim zaman artık annem ben şimdi hapsurcam hapşiii yapıyorum sonra gelirse artık öyle hapşıruyorum gidiyor genelde ahahhah​:grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes: