Merhaba kızlar bebeğim 6 buçuk aylık üst üste kustu bir kaç kez ne vereblrim tecrübesi olan var mı?
Doktor kusması normal dedi ekstra bir şey vermedi
Fazla mı ek gıda veriyorsun acaba onu mu mideden atıyor ![]()
Ya bilemiyorum ki aslında maksimum 5 tatlı kaşığı kadar yiyebildi zar zor o da sonrası uyudu uyandıktan sonra oldu
Teşekkür ederim
5 tatlı kaşığı çok ona üstüne veya öncesinde emdi ise uyku sonrası çıkarması normal canım bünyesi ancak alışıyor
Öyle mii ben de üzülüyorum az mı yiyor diye
tamam canım benim teşekkür ederim
Rica ederim canım benim