Evet ilk günden beridir sütümü veriyolar bebeğe 2.380 gram doğdu doğumdan sonra 2 gün kilo verdi daha sonra almaya başladı ama idrar söktürücü ilaç yapmışlar kşlo alması şuan için iyi değil ciğerlerinin yorulmaması lazım dediler şuan 2.210 gram bundan sonrası için kilo alması gerekiyor dediler
Anne sütü ona şifa. O da iyileşme sürecini hızlandırıyor. Hadi bakalım inşallah kiloyu da beklenilen düzeyde alır bebeğiniz. Bildiğim kadarıyla küvez çıkışında biraz kilo veriyorlarmış. Bebeğim de doğum kilosuna göre 50 Gr az kilo ile çıkmıştı küvezden. Allah’ın izniyle sizden en kısa sürede bebeğime kavuştum diye güzel haberler bekliyorum. Dualarım sizinle ![]()