Meraba kızlar bebeğim 3 aylık mama ile besleniyor.5 gün önce Philips aventin 3 no başlıklı biberonuna geçtik çünkü 130 ml içiyordu taki o biberona geçmeden önce..şimdi doğru düzgün mamayı bitirmiyır 4 saatte bir besliyorum 70 80 zor içiyor uykusu çok ağırlaştı sanki sarılık geçiren bebekler gibi uykudan uyandıramıyoruz o kadar üzgünümki oturup ağlayasım var sabah çocuk dr götüreceğiz.ayrıca küçük biberona geçtik tekrar onda da içmiyor böyle bi durum yaşayan oldu mu aç uyuyor gibi hissediyorum bu konu beni iki günde yaşlandırdı resmen
Bak sen söyleyince fark ettim benim bebişte 2 ay 6 günlük 40 o çıktığında bende 2 numara almıştım ona da uygun diye Philips avent sonra baktım çocuğum mamayı bıraktı içmez oldu şimdi yine iyi günde 3 ölçek zor bitiriyor değiştim yine eski başlıkla yalnız veriyordum yinede almıyordu acaba neden oluyor ki
Biz çocuk dr sabah gittik viral enfeksiyon varmış yatış verdiler bizimkisi yani biberonla alakalı değilmiş ![]()
Ya geçmiş olsun canım dikkat edin ![]()