Bebeğim memeyi damaklayamiyor

Merhaba arkadaşlar 8günlük bebeğim var sağ gögsümü zor da olsa damakliyor ama sol damaklayamiyor ve bu yüzden de aktif emme yapamıyoruz doyuyor mu doymuyor mu anlayamıyorum sarılığı düsüktü yükselmis saat başı emzirme yapıyorum ve sağıp kaşık biberonla veriyorum saat başı 20 ml sütümü sagiyorum bu yeterli olur mu ki acaba

Ben sezeryan doğum yapmıştım bize 30 cc verin dediler 2 gün hastanede kaldık bu şekilde sarılık olmamıştı düşmüştü mama verdim ama sütüm hemen gelmedi 1 haftalık olduğunda kontrole götürdüğümde sarılık değeri yükselmişti . Doktora hastanede doğum yaptığımda bana bu kadar ver dediler dediğimde. Çocuk her ihtiyaç duyduğu kadar vermelisin sütten de ne şekilde alırsa öyle ver tutmazsa memeyi demişti ki tutmadı çünkü gögüs ucum yokdu . Şırınga ile verdik bizde . Verdikçe içiyordu almadığı zaman duyduğunu anlıyorduk ama süt artı mama gittik başlarda sarılık olmadan atlattık . Yine bi doktor ile görüş derim bu konuda çünkü bebeğinin kilosu gereksinimi de ona göre oluyor
Bir de dene istersen bi 30 cc sağ ver bakalım alacak mı yoksa zaten fazlasını ya kusuyor ya da geri itiyor içmiyorlar

Bizimde oleydi bende süt sağma pompası aldım ole biraz ucu olmustu sonradan kendısı alıstı bende hep onu vermeye çalıştım ilk zor oluyo malesef

Bu arada ekleyim 2. 5 aylık olduk ama hala sililon gögüs ucu kullanıyoruz pompa ile çok sağım yaptım ama bir çıkıyor sıcakta geri kayboluyor . Olası tutmazsa da ilk çocuğum benim bir de şunu öğrendim nasıl alırsa alsın da moduna girdim silikon uç ile veriyorum güzel besleniyor şükür sağın solun lafı da pek artık umrumda değil . Sende canını sıkma ve sürecini güzel geçir . Bebeğinle birbirinize alıştıkça sorun kalmıyor sorun olan şeyler de gözüne batmıyor bile