Bebeğim sadece emmek istiyor

Kızlar ben 23 gün önce doğum yaptım bebeğim 10 günlükken çok şiddetli bir sancıyla hastaneye gittim safra kesemde çok sayıda taş varmış o gece hastaneye giderken bebeğimi anneme bırakmıştım aslında hastaneden çıkınca gidip alacaktım ama sancımın geçmesi için çok yüksek dozda ağrı kesici bir ilaç verdiler doktor gece boyunca bebeğimi emzirmemem gerektiğini ve ilacın uyku etkisi de olduğundan muhtemelen bebeğim ağlasa bile uyanamayacağımı söyledi bizde en doğrusu bebek bugün annemde kalsın mama veririz diye düşündük benim içinde çok zor oldu ama o an en mantıklısı o gelmişti kızım annemlerde sabaha kadar hiç uyumadan ağlamış sabah oraya gittiğimde tüm gün kucağımdan inmedi o günden beri de gerçekten 1 saat bile beşiğinde uyumuyor sadece emerken uyuyor tamamen dalsa bile yatağına bıraktığımda uyanıp ağlıyor 24 saat kucağımda olmak istiyor ben gerçekten 10 günlük bebeğin bir gece ayrı kalınca bu kadar etkilenebileceğini bilmiyordum bilsem asla bırakmazdım ama doktor bakamazsın başkası baksın dedi diye cesaret edemedim sizce bu durum büyüdükçe geçer mi o kadar çok vicdan azabı çekiyorum ki dayanamadım ağrı kesici aldım diye bebeğim o günden önce emzik emiyordu annemde kaldığında annem ağladıkça emzik vermiş artık onu da almıyor okuyunca inanmayacaksınız belki daha on günlük bu kadar etkilenmiş olamaz diyeceksiniz bende öyle düşündüm zaten bırakırken ama etkilendi işte

Ben bebeğimi 1 saniye bile yanımdan ayırmama ma rağmen o günlerde ve hala daha aynı durumdayız. İlla etkilenmiştir bırakmanızdan ama sadece onla ilgili bir durum değil. Bazı bebekler memeye çok düşkün oluyor. Hiç bırakmak istemiyor. Kendinizi suçlamayın. Yanınızda olsa da zaten uyuyor olcakmkşsınız ve emziremeyecekmişsiniz. Eğer o yüzden böyleyse yine aynısı olurdu.

Eşim ailem falan da öyle söylüyor senle alakası yok diyor ben kendimi suçlu hissediyorum diye çok etkilendim sanırım dediğiniz gibi kalsada bakamayacaktım zaten

Kendinizi suçlu hissetmeyin neticede sağlık. Etkilendiklerini ben de düşünüyorum çünkü alışık olduğu ses koku size ait. Emmese bile kokunuzu özlediğine eminim. Çünkü ilk zamanlar özellikle kucağıma geldiğinde huzurlu oluyodu bebeğim.

Bol bol ten teması yapın özlemiştir o bi günde bile ve Allah sizi birbirinize bağışlasın. Bizsiz çok zor çünkü