Bebeğim uyumuyo

Kızlar benim kızım uyumuyo uyku denen şey benim kızımda yok şuan 2ay 25 günlük
Ne yapmam gerekiyor gerçekten çok yorgunum sürekli uykusuzum dinlenemediğim içinde kızımla doğru dürüst ilgilenemiyorum
Neden uyumuyo bu problemi sadece ben mi yaşıyorum?!

Biz bu sorunu 9ayı geçkindir yaşıyoruz bizimki gaz problemi yüzünden acaba sizin bebişinde gazı olabilirmi

Bebeklerin ana iki nedenden uyumama sebepleri oluyor. Birincisi açlık,ikincisi gaz sancısı. Bebeğin doyduğuna emin olduktan sonra gazını güzelce çıkarmanız lazım. inşalAllah kısa vakitte atlatırsınız bu süreci​:dove:
Eğer bunlara rağmen devam ediyorsa doktora götürmenizde fayda var.

Benim oğlum da öyleydi gazdan dolayı. Maalesefçok zor bi durum bende çok tükenmiştim. 3.5 aya doğru düzeldi.

Evet gazı oluyo ama hani gazını çıkartıyorum masaj yapıyorum
Hani ilk doğduğu zmnlardada uyumuyordu
2 saat sallıyorum 5 dk sürmeden uyanıyor
Bu gaz dönemi ne zmn geçer ya gerçekten çok zor bu dönem

Kakası nasıl acaba kabız mı? Benimde bebeğim o dönemler Gazı oluyordu ayni şekilde kabizdida sürekli kabızlık çekiyordu bı gece çok fena aglyodu susturamyorduk gittik acile bağırsaklarında bakıldı dolu dedi doktor lavma yaptı bütün kakasını çıkardı rahatladı ama sürekli o dönemler acile.gidip lavma yaptırirdik

Evet kabızlık var bizde götürdüğümüzde lavma yapılmıştı demişlerdi sütüne bi iki damla zeytin yağı koyun koyuyorum benim kızımda çok nadir kendi kaka yapıyor ta çocuk cerahisine kadar götürdük çok şükür sağlıklı dediler ama bebeklerin bu duruma alışması 4 5 Aylarına kadar sürebiliyormuş
Ben her yolu denedim doğduğundan beri hep hastanelere götürdük çok şükür sağlıklı dediler ama uyku konusunda bi çözüm bulamadık
Ve sürekli uyanık kaldığı içinde bence büyüyemez o yüzden daha çok kafaya takıyorum

Hem gece hem gunduz mu uyumuyor bazi bebekler o ne zaman uyursa sende uyu.

Reflu SIkayeti varmi bisey soyledimi bebeklerin yuzde 70 var demisti doktorum.

Soyleyeyimmi nap

Cekirdek torba al

Reflu yatagi al

Elini karnina koy masaj yap

Gazini cikara cikara uyuyo hemde

Isiniyo genlesiyo 4 ay dan ondan gaz maz kalmadi

Yada buyuk besige degilde bebek arabasini besik yapmisti ebem bir guzel uyuyordu.

Anne 34 derece asagi yukari dedi

Bebekler besikten nefret ediyo derdi soguktan

Seni yaninda istiyo.

Eymenin besigini ilk aylar salona tasidim reflu yatigi herseyimiz oldu kurtarici.ailecek memnun kaldik sende yorulmazsin is paylasimi yaparsin.reflu yatagiyla besige yatir.sudunu sag yardim iste.biberonu baskasi versin biberonu

Gazı olabilir, doymuyor olabilir, ortam sıcaklığı fazla ya da az olabilir, kabız olabilir, ten taması istiyor olabilir ama bunların hepsi birer tahmin. Eğer bunlardan biriyse karnının doyduğundan emin olun sonra gazını masajlarla çıkarmaya çalışın üstten gaz kolay çıkıyor da alttan çıkarmak zor olabiliyor ılık bir dustan sonra bacaklarıyla egzersiz yaptırın, emziriyorsanız yemekten sonra siz anason, kimyon ya da rezene çayı içebilirsiniz çıkmazsa pamuklu çubuğu zeytinyağına batırın poposuna uyarı verin (ama derine itmeyin tahriş olabilir ), çıkarmakta zorlanıyorsa mamasına ya da sağdığınız süte birkaç damla zeytinyağı koyun, ortam ısısını kontrol edin bebekler çok sıcağı sevmiyor, eğer kabızlığı varsa gaz için söylediklerim onun için de geçerli, son çare lavman gaz damlası da kullanabilirsiniz. Hala devam ediyorsa doktorunuza danışın. Ama gaz problemi ortalama 5-6 ay sürüyor kolik değilse.Tabi ki en doğrusunu siz ve doktorunuz bilir :smiling_face: Kolaylıklar dilerim

Evet Cnm bu da beni yoruyor enerjim kalmıyor