Bebegim uyumuyor

Burda taksi yok canım birde habersiz şeyler yapamamki kart alma felan bana göre değil amin cümlemizin inşallah beklesin bakalım dedesinin başini ne iyim eskisi kadar değil.kiz yoksa yine kavga ederim ettim ama dedesi ile ugraşti yinede ben bı doktora gösterip içimin rahat etmesini isterdim

Teşekkür ederim cnm kolik diyorlar çekersin diyorlar suyu bunaldım baya

Evet çıkarıyorum orda duruyor hic ih bile demiyor :slight_smile: ama evde gene aynı yani dışarı çıkıp eve gelince de sakinleşip uyumuyor

Ben aldım almadığını şey kalmadı hiç ise yaramadı bende

İnşallah aklı başına dank ederde götürğrsünüz canım

14 aylık olmak üzere gunudzleri yanına yatarsam 2 saat uyuyor yoksa hemen kalkıyor su saat oldu daha yeni yatiyo yaşına girdi gireli bı hal oldu 22 gibi yatırıyorum 23 olmadan kalkıp bu saatlere kadar bekliyo :pensive_face::pensive_face:

7 aylık olduk hala degısen bısey yok uyumayan uyumuyor boyle devam edecek bellı:face_holding_back_tears::weary_face: