Kizlar Allah aşkına bir fikir verin 6 aylık bebeğim 15 gunlukken uykuyu bıraktık fazla uykusu yoktu ama bu aralar daha uykusuz 8 30 daa uyandı şuan saat 2. 15 daha yeni uyudu uyutmaya çalışınca bağıra bağıra ağlıyor tamam diş patlatti 15 gün oldu ama onun verdiği bir rahatsizlik değil çünkü öyle olsa hiç durmaz bu sadece uykuya gelince ağlıyor sonra uyutuyorum zor güç gerisabaha kadar 7 8 kere uyanıyor sabah uykularida hic yok akıl verin bana nolur napacam böyle ben dayanamıyorum uykuya
Aynısını yazdım bende demın belkı gormusunuzdur ben delırmek uzereyım bayılmak uzereyım kucak kuşu bide basım dönüyo artk kucagımda tasırken bılmıyorm neyse cagresımı var ılacımı var nası buyuycek bu cocuklar bız nası ayakta kalıp bakıcaz bunlara neyın nesı bu anlamıyorm altı temız ustu temız karnı tok ama uyku yok
Yattığı yer rahatsız olabilir ya da yattığı oda ona güven vermiyor olabilir o oda içerisinde onunla vakit geçirin bir uyku rutini oluşturmanız lazım mesela bir mendil ile gözünü kapattığınızda uyuması gerektiğini anlaması gibi ya da üst değiştirme bir rutin oluşturmak her zaman iyidir bebekler uyku geçişlerinde inatlasir eğer o uyku geçiş esnasında her aglamasinda onu o beşikten alıp oyun oynuyor uyutmuyorsaniz bunu bildiği için inat eder bu konuda kararlı olmanız gerekiyor çünkü siz kararlı olursaniz bebeğiniz bir yerden sonra pes edecek ağlasın birşey olmaz en fazla ağlamaktan yorulur sonra uyur eğer bunlarda olmuyorsa zaten 6 aylık olmuş rezene ya da ıhlamur verebilirsiniz bunlar onu sakinlestirip daha rahat bir uyku geçişi sağlaya bilir