Kızlar oğlum 7 aylık eşimin memleketine geldik bebeğimin yanakları kızardı kabardı. Şüphelendiğim sebepler ; havası kuru nemsiz, kaynanam kayinbabam falan bebeğimi sürekli öpüyorlar, birde emziriyorum ve çilek yedim, oglumada ceviz verdim. Sizce ne olabilir?
Alerjik olabilir canım çilek ceviz.. tabi öpme faktorude var el kadar bebeği opmeyin be kardeşim anne olarak biz bile kıyamıyoruz yazık cidden
Çilek ve ceviz alerjik olduğu için besin alerji yapmış olabilir. En azından çocuğun yanakları bu haldeyken öpmesinler
Muhtemelen geleli 2. Gün oldu özlemişlerdir diye ses etmedim ama soylicem artık. Ben bile öpmüyorum acır diye
