Bebegımde balgam var ne yapmalıyım

50 gunluk bebek bugun oldu balgam cok hızrsuz . Mıdesı fln bulandı boyle balgam tarzında kustu. Yarım saate bı uyanıyor bu balgam ılackullanmadan gecer mı buyuk ıhtımal benden bulastı .

Benim bebeğimde de vardı balgam için birşey yapılmıyor küçük diye, burnunu sık sık serum ile temizleyin

Burnunu sık sık eczaneden burun için suyunu alıp sıkıp temizleyin balgam azalır aman ciğerlere inmesin dikkat edin bebeğiniz çok küçük veya doktora götürün

Ay bugun oldu da daha hıc burun temızlıgı yapmadım nasıl olcak bılmıyom eczanede temızlerler mı acaba

Bol bol burun temizle bizde gribiz sesi bile kısıldı çok tıkanık olduğumuz ıcın yarım saatte bir temızlıyorum eczane yapmaz ama. Sağlık ocağı yardımcı olur hemde ogretır hoc zor degı eczaneden ızotonik serum ve şırınga al canım youtubede vıdeolarda var

Sımdı acıle gotursem yaparlar kı acaba bebegım 30 dk bır uyanıyor mıdesı fln bulanıyor

Ben direk burnuna fış fış az az sıkıyorum. Sonra manuel burun aspiratöru ile çekiyorum hatta eşime diyorum o daha iyi yapıyor. Mutlaka yapın biz yapmadık bizimki ciğerlere inmiş. Çok korkttum yatış derler diye neyseki azmış evde tedavi dediler

Nöbetçi eczane bulun alın bence eczacı anlatır size sizin yapmaniz lazım

Ben korkuyom bırsey olursa panık ederım yanlıs bırsey yaparım dıye en ıyısı acıle gıtmek galıba orda acalar mı bılmıyom da acarlar galıba

Ay bna da geldı bır korku :woman_facepalming:

Ay ben de çok korkuyordum ama çok kolaymış kız izotonik su eczaneden enjektore 2-3 ml çekip bebişi oyun gibi şarkı söyleyerek yan yatırıp üstte kalan burnuna daha ne olduğunu anlamadan aynı şeyi diğer burnuna yapıp biraz bekleyip burun aspiratöruyle cekiyosun bebişe sırıtarak o da oyun oynuyoruz sanıyor ben öyle yaptım o da bende sırıta sırıta tamamladık işi şimdi sabahları açıyorum

Sürekli yapman gerekebilir bebiş tıkandı düşün hastane daha mikrop virüs götürmek istemezsin korkulacak bişey yok en fazla genzine yemek kaçmış gibi olur onda da biliyorsun zaten çevirip sırtına vurursun iki oksurur geçer

Goturduk acıle burnu acıkmıs . Enjektör fln yazdı aspiratör aldık acılde de gosterdıler burnu nasıl acılır dıye . Benım brbekde cok az hırıltı ve balgam tarzı bırsey gorunce korktum ışk bebegım ciğerlerine ınerse ne yaparım olsun ogrenmıs olduk acemılık yasıyoruz. Gazı fln vardır dedıler de sınır oldum ben bu zamana kadar gazınj fln ogrenmıs olmalıyım degıl mı gazından tuzundan anlıyorum . Bugun hıc uyumadı durmadı az hırıltı vardı mıdesı de bukanınca ıster ıstemez korktum neyse bebegım ıcın bırseyı daha ogrendim

Acıldekı bayan bebegı dık tutarak yaptı benkucagımda tutum yuzu kadına donuktu oyle yaptı yatırmadı.

Evet kolaya benzıyor ya ılk olcak ya bebegımın tepksı ne olur cok aglarsa yanlıs bırsey mu yaptım dıye korkuyordum orda cok aglamdı ınsAllh bende yaparım. En azından gormus oldum.

Valla ne desen haklisin biz de ailece soğuk algınlığı geçiriyoruz da ben korkudan hastaneye götüremedim başka bir mikrop virüs bişey kapar diye evde oynaya zıplaya öğreniyoruz iste

Yaparsın oyun oynuyormuş gibi yap gülerek falan oyun sanıyorlar yavrum benim

Bende ole yapıyorum ama yan yatırımla yapabılırsın

Deniycem artık bebegimin ıylıgı ıcın.

Korkma korkma tuzlu deniz suyu o zaten, bütün üst solunum yollarını açar gelir boğulma gibi bir durum olmaz, onu sıkınca kendi hapşuruyor çekmene bile gerek kalmadan açılıyor zaten ama sen yinede burnuna çok sokmadan ucundan çek kalan varsa onlarda çıksın