Bebegimde böyle kızarıklıklar var

Kızlar doktora gittim. Ne uyuz ne de alerji hiçbir şeye benzemiyor dedi. Ne olduğunu anlamlandıramadı ama antibiyotik krem yazdı. Bir de dermatit olabilir dedi. Vücut nemlendiricisi verdi. Bebek yağı önerdi. Bunları zaten kullanıyorum aslında ama bu yaralar geçmiyor gittikçe artıyor. Daha önce başına gelen varsa yardımcı olabilir mi?



Çok geçmiş olsun​:cherry_blossom:tam emin olmamakla beraber uyuza benzettim çünkü ayaklarındaki yaralar çizgi şeklinde uyuzda akarlar tünel açarak ilerler,bebek olduğun için daha belirgin halde görünüyor.Başka bir doktora da git bakalım o ne diyecek

Bizim şuan tek bacak ve göbekte var vücut olarak doktor egzama dedi Bepanthol verdi onu kullanıyorum ama işe yaramadı çoğaldı

Bende uyuza benzettim görüntü olarak çok benziyor inşallah değildir çünkü çok zor bir süreçten geçmen gerekir hijyen açısından. Arkadaşımın çocukları olmuştu 10 günluk sıkı bir temizlik sürecinden geçirmişti evi yoksa temizlenmiyor

Bebde uyuza benzettim ama doktora mercekle de baktı uyuz degil dedi kesin emin misiniz dedim evet dedi anlamıyorum bu ne ve neden sürekli artıyor

Uyuz cıktı ama o kadar cok arttıktan sorna teşhiş koydular ki resmen iş işten geçti bize bulaştı sizinkilerde benzerse bir an once tedaviye başlatın derim

Götürdüm egzama dedi iki doktor da geçmiş olsun size

Deri doktorunamı gittiniz acaba?

Evet cildiyeye sizde de mi oldu

Bizede ilk gittiğimde dermatit demişti söyledigine göre dermatit uyuza dönmüş

Öncelikle o minik ayakları yerim :drooling_face::heart_eyes: ama büyük biseye benzemiyor deri döküyor gibi bizim buralarda hızlı büyüyen Bebek kavlar derlerdi o bacagindakiler de hava soğuk havasız kaldığı için olabilir umarım en kısa sürede geçer :folded_hands:t2::smiling_face:

Teşekkürler uyuzdu geçiyor inşallah artık :smiling_face_with_three_hearts:

Bizde böyle değil , çibana benzer çıktı yarısı soldu ama yine kendiliğinden cikiyor,ilaç veriyoruz