1 aydır ara ara mesela günde bir ikş oluyor gelince güçlü öksürüyor sanki boğazında bişey kalmış gıcık gibi sizce neden olur ? 11aylık oldu bazı günlerde minik bi kusma oluyor süt kesiği gibi fazla beslenmeden mi acana
Hiç bilmiyorum güzelim rutin kontrole götürdüğünde sorsana bı allerjik falan mı acaba ama süt kesiği kusma fazlasını çıkarıyor diye biliyorum
Geçirdiği bir hastalıktan, öksürükten sonra mı kaldı bu durum?
Böyle gıcık gibi geçmeyen öksürükte ben tereyağını eritip içine biraz pekmez katıyorum ve öyle bir kaşık kadar içince geçiriyor çok iyi geliyor. Ama bebeğiniz kaç aylık bilmiyorum, kendi bebeğime verirdim böyle bir durum olsa. Tereyağı ve pekmezi normalde bebeğinize veriyorsanız 1-2 çay kaşığı verin isterseniz.
İnşallah şifa olur, öksürük oldukça çay kaşığı ile ver boğazını yumuşatır tahriş olmasına engel olur. Azalacağına inanıyorum ![]()