Bebeğime ıspanak verdim kakadından çıkardı normal mi

7 aylık dün vermiştim bşraz bugün kakası hep afedersiniz ıspnaklar vardı

Normal canım endişe etme :relieved:

Yok canım anca alışacak bağırsakları

Sindirm sistemi alışana kadar nebyese çıkacak :slight_smile: 2 aydır ek gıda sürecimiz devam ediyor ve ne yese kakadaco çıkıyor hep cok normal

Biz de yeni havuçla başladık. Bezinde gördüm çıkarmış minik minik :blush: ne yerse ondan çıkacak belli ki