7 aylık dün vermiştim bşraz bugün kakası hep afedersiniz ıspnaklar vardı
Normal canım endişe etme ![]()
Yok canım anca alışacak bağırsakları
Sindirm sistemi alışana kadar nebyese çıkacak
2 aydır ek gıda sürecimiz devam ediyor ve ne yese kakadaco çıkıyor hep cok normal
Biz de yeni havuçla başladık. Bezinde gördüm çıkarmış minik minik
ne yerse ondan çıkacak belli ki