arkadaşlar bebeğim 8 de emzirdim yatırdım 12 de aldığım zaman 39 derece ateşi vardı
bamyoya girdi. çıkarttık calpol verdik şimdi iyi. terliyor çok fena
bende hafif ishal başladı bugün
39 derece ateş diş sancısi değildir değil mi
arkadaşlar bebeğim 8 de emzirdim yatırdım 12 de aldığım zaman 39 derece ateşi vardı
bamyoya girdi. çıkarttık calpol verdik şimdi iyi. terliyor çok fena
bende hafif ishal başladı bugün
39 derece ateş diş sancısi değildir değil mi
Bence hemen acile götürün çok geçmiş olsun inşallah düşer bir an önce
Acile götürün kesinlikle . Eğer bir hastalık durumu da varsa doktor söyler. Çok geçmiş olsun