Bebeğimin ateşi 39

arkadaşlar bebeğim 8 de emzirdim yatırdım 12 de aldığım zaman 39 derece ateşi vardı
bamyoya girdi. çıkarttık calpol verdik şimdi iyi. terliyor çok fena

bende hafif ishal başladı bugün
39 derece ateş diş sancısi değildir değil mi

Bence hemen acile götürün çok geçmiş olsun inşallah düşer bir an önce

Acile götürün kesinlikle . Eğer bir hastalık durumu da varsa doktor söyler. Çok geçmiş olsun