Bebeğimin ayağında bişi çıktı


İlk böcek ısırdı sandık ama böyle kaparçık olmuş nedir bu

İlk defa görüyorum şu an doktora götürdünüz mü?

Başka yerinde var mı

El ayak hastalığı salgını var o da bu şekilde ama başka yerlerinde var mı döküntü

Görürdüm el ayak hastagina benziyor dedi

Yok ağında tek

El ayak hastagina benziyor dedi doktor krem verdi

O hastalık nedir acaba?

Bendenona benzettim ondan sordum

Geçmiş olsun canım korkma geçer

Çocuklardan bir birine bulaşan hastalık

Geçiyormiste insanın baktıkça içi yanıyor ağzı yok dili yok acısa demez kasınsa demez öyle ağlıyor

Evet biraz agir bir hastalık yeğenlerim geçirmişti

Nasıl geçti ne yaptınız

Zamanla geciyor canim ateşte yapiyor 10 gün sürüyor ama ilacı yok

Ya geçmiş olsun

İlk acile gittiğimiz krem verdi dün de polikliniğe gittik antibiyotik verdi ağzının içinde de varmış fısfıs verdi irsal ateş alabilir dedi

Geçmiş olsun. :pray:t2: