Daha önce doktora götürdüm kuruluk vardı kremler kullandım geçmeye yakın azalmıştı
Dışarı çıkmıştık cildi biraz güneş gördü hemen kızarıp kabardı güneş kremi kullanmalı mıyım güneş kremlerine kötü demeye başladılar siz kullanıyor musunuz
Tekstil ürünleri ile korunmayı öneriyolar genellikle
Yani kısa kol falan giydirmeyim mi
Güneşte kalmamaya özen göster gölgelerden git eğer güneşe çıktıysa hemen bi müdlim at ama uzun kollu da isilik yapabilir
Tamam çok sağolun
Bol bol nemlendirmek gerekiyor. Bebeğin kaç aylık bilmiyorum ama güneş kremini 6 aydan önce önermiyorlar. Benim bebeğim 10 aylık ben alacağım.
6 aylık evet nemlendiriyorum ama oda iyi gelmedi galiba emin değilim nemlendiriciyi değiştirmeyi deneyeceğim
Güneş kremi konusu için bir şey diyemeyeceğim bende altı aydan sonra kullanmaya başlanır diye okudum bebeğim beş aylık henüz kullanmadık ama cildi çok hassas bizde nemlendirici olarak bıoderma atoderm kullanıyoruz ben etkisini gördüm tavsiye ederim
Çok sağolun deneyeceğim
Bioderma atoderm kullanıyorum nemlendirmesi güzel
Evet bende bebeğim de beyaz tenliyiz hemen kızarıyor 6 ay 10 günlük bebeğim 7 ay dolmasını beklesem mi güneş kremi için bilemedim o yağmurluğu almadım ya bilerek yağmurda çıkmam diye bu güneş hiç aklıma gelmemişti![]()
Teşekkür ederim
Aynısı benim bebeğim dede oldu doğduğu günden itibaren kabarıklık ve sivilce gibi oldu aşırı kuru oluyor sıcakta ama mecbur çıkarıyorum kendimle her gün yüzünü yıkayıp yada silip losyon sürüyorum özel bebekler için olanını en önemlisi şampuan direk değiştirdim şuan geçmek uzere
Güneş kremi konusunda ben de tereddutluyum malum yaz da geliyor ama susam yağını duydum güneş ışınlarının etkisini azalttığıni onu denemeyi düşünüyorum, aktarlara sorarım bulamazsam da tahinin üstünde biriken yağını alırım diye düşündüm . Size de fikir olabilir hem yağ cildine de iyi gelebilir .
Bizimki şampuandan sonra oldu maalesef değiştirdim ama hâla geçmedi sayılır siz hangi şampuanı kullanıyorsunuz
Hiç duymamıştım sağolun
Güneş kremi şart ya bence bende aldım ama daha kullanmadım şuan isilikle ugrastigim için o azalsın deneyeceğim
Bende alacağım örtüyle vs koruyamadım durmuyor zaten
Bu arada hangi kremi aldınız öğrenebilir miyim
Siveno marka aldım