Arkadaşlar bebegimin bacaklarında çıkan bu kızarıklık sizce neden olabilir? Sadece bacaklarında var. Kaşınmıyor. Besin alerjisi veya mantar olabilir mi acil hastaneye gitmem gereken bir durum var mı yoksa birkac gun bekleyeyim mi
Dokunduğunuz zaman o kızarık bölgeler elinize kuru kuru veya pütürlü geliyor mu? Eğer öyleyse kullandığınız şampuan yapıyor olabilir. Köpürmeyen bir şampuan ve güzel bir losyon kullanmaniz lazım.
Tesekkur ederim, evet kuru ve pütürlü. Şampuan ve kremini hiç değiştirmedim. Sebamed yenidogan sampuan ve kremini kullanıyorum dokuz aydır. Ürünlerle ilgili olsaydı şimdiye kadar olurdu sanırım. Detarjanını da degiştirmedim.. Besin alerjisi veya mantar aklıma geldi ama emin olamadım..
Hemen alerji diye endişe etme kendilerini de tırnaklıya biliyorlar bebim kızım da kısa giydiginde kol bacak kısmında buna benzer izler oluyor
Aynısı bizde var, sadece bacaklarda ve birazcık pazı bölgesinde. Doktor önersiyle şampuan losyon değiştirdik geçti. Karın ve sırt bölgesine de yayılırsa besin alerjisinden kaynaklı oluyormuş. Ama bu hali için hafif derecede atopik dermatit dedi doktor.
Bizde aynı durumu yaşamıştık kuru patlıcan elinde tutarken ısırmış kenarını öyle kızarmıştı iyice nemlendirdik vücudunu 1 gün sonra geçmişti endişe etmeyin.
Şimdilik karın sırt bolgesinde yok kontrol ediyorum oralarda da cıkacak mı diye. Egzamayı da besin alerjisi tetikleyebiliyormus.Birde kaşıntısı yok. Egzama da kaşıntı olmuyor mu? Bende de vardı onceden kasıntı cok olurdu.. Bakalım gecmezse Pzt dra gotururum heralde ilerlemesinden endise ediyorum.
İns hemencik gecer
tesekkur ederim
Evet egzamada kaşıntı oluyor. Ama çok ciddi bir durum yoktur diye tahmin ediyorum. Deterjan veya şampuan kaynaklı olması kuvvetli ihtimal ![]()
Gozlemlediğim kadarıyla kendisi yapmıyor aniden oldu zaten
Yenidoğanken daha hassas oluyor ya ciltleri olsaydı o zaman cıkmaz mıydı peki? Cunku hiç değiştirmedim
Mantıken doğru haklısınız ama benim bebeğimde de 4. Ayda olmuştu öncesinde yoktu. O zaman değiştirdim ben de
Bugun dra gittik egzama dedi. 9.ay asısını olduktan dort gun sonra cıkmıstı asıdan olabilir mi diye sordum evet dedi icindeki bir maddeye alerjik reaksiyon gostermis olabilir dedi. Yumurta beyazını sordu onu 8.ayda baslamıstık bir sorun olmamıstı simdiye kadar.Asının yan etkisi diye dusunuyorum en basından beri.. Birde yeni bir besin denediysen o da tetiklemis olabilir dedi. Şampuan ve krem önerdi.
Siz hangi şampuanı ve kremi kullanıyorsunuz egzama icin?
Geçmiş olsun. Bize doktor mustela veya bioderma alın demişti, mustela aldık iyi geldi. Öncesinde sebamed kullanıyorduk
Tamamdır tesekkur ederim ![]()
![]()


